• kidA

Phil and Ted syskonvagn del 11

är 289 kr bra pris för en saddlebag?

**mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • kidA

såg att den fanns för 289 kr på tradera.

hur mkt rymmer en sån då?

• kidA

stod ju i annonsen..

• Lätt att fästa på vagnen tack vare remmarna.
    • Två fickor inuti med rum för flera blöjor, tvättservetter och flaskor.
    • Sidoficka för flaska eller mugg.
    • I locket finns en stor ficka med dragkedja.
    • Rejält bärhandtag.
    • Mått: B:28cm H:20cm D:7,5cm

• kidA
    Leolai skrev 2008-09-01 23:37:39 följande:
    HejsanJag vill jätte gärna köpa en phil and teds sport. Jag undrar ifall det finns något negativt med den? Jag tänkte att jag skulle köpa en åkpåse. Behövs två? hur gör ni? Kan man ha åkpåse i syskonsitsen? Va tycker ni om hang bag skötväskan? Har sett då och då att ni pratar om sittdynor till phil and teds, behövs det? Är sisten hårda annars?Ni som har beställt från pramworld, hur mkt fick ni betala i tullavgift?tack på förhand.
    ja man kan ha åkpåse i syskonsitsen.
    jag tänker nog skaffa mig 2 åkpåsar faktiskt.

hangbagen är toppen. älskar den.

dynor har jag för att inte slita på tyget i vagnen så mkt. o smutsa ner den o så.

jag beställde från pw. betalar ingen tull inom eu. det är fr usa bla man gör det.
  • kidA

jag har dynor som en här i tråden sytt vet inte om man får annonsera ut vem eg?
    bilder finns i galleriet.

• kidA

anette

jag har gekås åkpåse. den svarta. har samma färg på vagnen som du. mina dynor är svarta med vita moln. finns bilder i galleriet.

• kidA

jag har beställt dem från en i tråden.

• kidA
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-04 19:23:05 följande:
    har du testat om vagnen ramlar bak om bara en sitter bak??1 tu 3 skrev 2008-09-04 19:21:04 följande:
    det är väl det hon frågar om?

beror väl på barnet. de har 15 kg som gräns på om man har syskonsitsen på bak. just för tipprisken. min minsta väger 12,5 kg och han tippar inte om brorsan hoppar ur.
    H A P P Y F E E T skrev 2008-09-04 19:24:50 följande:
    Ok låter som en bra vagn.Oom man har syskonsitsen på, är det NÅGOT av barnen som kan ha HELT liggläge då? Eller är båda bara delvis liggläge?
    har du syskonsitsen uppe på kan stora huvudsätet vara helt fällt. annars kan man bara luta. syskonsitsen är det bara viloläge dessutom. är bara huvudsitsen man kan tippa helt.
  • kidA
    H A P P Y F E E T skrev 2008-09-04 19:30:57 följande:
    Ok vår dotter kommer vara 2 år och 3 månader och hade väl inte tänkt ha någon syskonvagn helt men nu när in hjälpte mig att hitta en sån "billig" vagn så känns det bra att i allafall ha möjligheten.Ifall hon är "bångstyrig" eller att man vill kunna gå ut med båda två och vara lite snabb...När den lilla bebisen ska sitta så kommer väl dottern ändå inte åka så mkt! Bara man kan fälla så den lilla kan ligga i helt liggläge så är det ju bra.Menar ni att om man har syskonsitsen FRAM så kan man reglera huvudsätet som man vill från fullt sittläge till fullt liggläge eller fattade jag det fel?
    har du syskonsitsen uppe på (fram) så kan du inte fälla upp huvudsitsen, bara ha den helt fälld. då får du ha syskonsitsen bakpå istället och sen ha båda i viloläge.
  • kidA
    H A P P Y F E E T skrev 2008-09-04 19:35:02 följande:
    Ok haha krångligt!!Så om jag har syskonsitsen bakpå så kan jag reglera huvudsitsen helt som jag vill eller går det ALDRIG att göra det??Känner mig trög...
    alltså... syskonsitsen har bara dragkedjor som du kan reglera läget med. dvs du kan bara få viloläge som max där.

har du ett barn som måste ligga plant, en bebis tex, så har du syskonsitsen uppe på vagnen o bebisen ligger under i huvudsitsen. huvudsitsen är den enda du kan fälla helt.

krångligt ff? gå in o kolla demovideon?

Här finns några bra instruktionsfilmer
    www.kiddicare.com/webapp/wcs/stores/servlet/p...

strollermama.com/strollervideos/e3-twin-buggy...

www.kiddicare.com/webapp/wcs/stores/servlet/p...
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11