• kidA

Phil and Ted syskonvagn del 11

..o har du huvudsitsen helt fälld så kan du aldrig ha syskonsitsen bak.

**mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • kidA

bumper bar är stången framför vagnen bara.

• kidA
    molnen skrev 2008-09-05 18:10:25 följande:
    vad tycker ni om regnskyddet ,är det stort och klumpigt att ha med när man ej använder det? Någon rekomenderade tulsas regnskydd för trehjuligavagnar ,någon som har det?
    jag har p&ts vanliga dubbelregnskydd. har det i min shop n drop när jag inte anv det. tycker inte det är för stort. men det beror ju på om du hade tänkt ha massa saker i varukorgen. för då får det ju inte plats där annars.
  • kidA
    E L I skrev 2008-09-05 18:17:53 följande:
    Någon som vet nåt om ev problem vid leverans, eller rättare sagt att man inte fått sin vagn alls?En annan sak, vad har ni för skötväskor?? Köper ni till nån som hänger brevid eller lägger ni nåt i varukorgen bara?
    är nog ingen här som inte fått sin vagn alls. däremot strulade det för 2 st tror jag, där vagnarna hamnade i spanien. så det tog lite extra tid att få hit dem. men det är 2 av kanske 25-30 som beställt här i tråden som råkat ut för det.

varukorgen anv jag inte till ngt annat än shop n drop m regnskyddet i. har en pannierbag i sidan. den räcker för mig. o en hangbag på styret med mobilen o nycklar o plåbok o hundbajspåsarna i
  • kidA
    E L I skrev 2008-09-05 18:26:29 följande:
    ok tack för svaret!Om den hamnar på villovägar så var det "enkelt" att få tag i den förutom att det tog lite tid? Det blev inget krångel där de sa att ni inte beställt nån?Ok så en pannierbag kanske man ska beställa då med andra ord?
    det var inte mig det hände. men jag tror inte det var några problem att få den tillslut.

pannierbags leveras i packen om 2. men jag sålde den ena. tyckte inte man behövde 2.
  • kidA
    E L I skrev 2008-09-05 19:30:58 följande:
    Nu är det beställt så nu hoppas jag att bli "en av er" inom närmaste veckan!!Jag blir alltid lite nervig när jag beställer saker från utlandet haha men det är väl för att man inte är så van!Det stod inte nån fraktsumma på slut summan så vi får väl se hur mycket de drar Sen återstår det att se om vagnen kommer fram eller inte!
    var beställde du från?
  • kidA
    Petra28 skrev 2008-09-05 21:08:24 följande:
    Hej allihop!Köpte våran sport i från Pramworld i april och nu har en av flärparna på dragkedjan i huvudsitsen gått sönder. kommer ihåg att det hänt andra, men kommer inte ihåg hur ni gjorde och om det var något ni fick hjälp med?? Så snälla berätta.
    det hände mig. gjorde det missy cat skrev. var från pramworld oxå.
  • kidA
    lillpomsan skrev 2008-09-07 20:00:47 följande:
    En liten fråga till alla er som har en phil & ted hemma, jag ska nu sälja min och har bara använt den med syskonsitsen bak men undrar nu, Har man några särskilda fästen när man fäster syskonsitsen ovanpå det lilla barnet och är det isåfall något man måste köpa till el låg det i kartongen med syskonsitsen? Hittar inga tillbehör här hemma och är osäker på om jag ska leta vidare el om jag kanske inte fick några!?Tacksam för svar :)
    ja det är speciella adaptrar för det.
  • kidA
    morotsstavar skrev 2008-09-07 20:17:41 följande:
    Har nu tvättat tygerna till vagnen i maskin och det blev jättebra, tvättade alla avtagbara delar, såsom bumperbartyget, syskonsitsen, suffletten, varukorg+fotstöd, körde i 30 grader skontvätt, blev hursomhelst jättebra och bra mycket smidigare än att stå och skrubba hela vagnen
    men  å andra sidan slipper man ju plocka av o på alla delar om amn skrubbar hela vagnen
  • kidA
    1 tu 3 skrev 2008-09-07 20:34:11 följande:
    kommer sälja mina p&t väskor och har ngr som är intresserade, men de vill att jag skickar dem.Hur skulle ni göra med betalningen då? Ska man begära att de betalar till mitt konto innan jag skickar varan? Jag vill inte skicka iväg väskorna innan jag fått betalt för dem, men kan man göra så????Kan ju också förstå den som vill köpa att de inte vill betala innan de fått varan.
    absolut att de ska betala innan. precis som man gör på blocket eller tradera. de betalar varan+porto o när pengarna syns på ditt konto så skickar du. skulle aldrig våga annat.
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11