dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
tack för era svar,och till dej "tjosan"vill jag berätta att vi har också saker om binder oss,bla.villa och mycket andra lån,villan verkaar svårsåld,men jag flyttar nu ändå(han bor hos henne kommer o går här som det passar honom)jag orkar inte vara kvar här,jag hatar honom och känner mej helt värdelös
till who knows:han har aldrig haft nån respekt för mej som människa,mina vänner har sett det men inte jag själv,det smyger sej på en ,hur han behandlar en,den glada kvinna med självförtroende som jag var när vi träffades är borta,jag flyttar nu tillbaks till den stad jag kommer ifrån,bröt upp för hans skull,det blir skönt att komma hem igen!och tack ni där ute för erat stöd,det värmer!
till tjosan:jag hatar också och hoppas han nån gång får gå igenom samma sak och må lika dåligt som jag nu,jag hoppas och tror att alla en dag får vad dom förtjänar,jag gråter också mycket och har sån ångest för hur mitt liv ska bli,har tappat aptiten och gått ner 12 kg på en o en halv månad¨men du nog är det tur att man har sina underbara barn!!!många många styrkekramar tillbaks till dej!
till tjosan:det du skrev om ett mörkt svart hål,och vart bär min framtid mej det är ju exakt så det känns!det är ju så min ångest känns fast jag inte kunnat beskriva den,det är ju denna känsla jag inte vet hur jag ska hantera!kram till dej!
jag tog tillbaks min man efter förra otroheten,och hamnade i konstant underläge,för att jag tänkte att har jag gått tillbaks till honom får jag ta honom som han är!så nu då efter ytterligare några år dumpar han mej bara så lätt!även om det gör så ont och jag saknar honom aldrig mer denna man!!!!!
who knows,ja,det känns bra att ha kommit så långt att jag inte vill ha honom tillbaks,visst gör det ont ändå men jag kan hantera det på ett annat vis då.tacksam för allt erat stöd och förståelse ni som har svarat på min tråd,ni gör att man inte känner sej så ensam!kram
hej singel pappa,just att tillåta sej alla känslor är viktigt!(fast mina vänner tycker nog jag är jobbig)vi levde ihop 10 år innan jag kom på honom 1 vecka före vår 3 årsdag som gifta!för mej är äktenskapet en stor och viktig sak,men det tycker tydligen inte alla!varför gifter man då sej?kram!
tjosan:lycka till!
Who knows,har just läst igenom alla inlägg i tråden o du säger så många tänkvärda saker och träffar mitt i prick,ger ord åt det jag tycker och känner!tack för allt stöd o en stor kram från mej,du är toppen!!!