• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • loppanshus

som man brukar säga: tiden läker alla sår....
    försök gå vidare, du e värd nån mycket bättre!

massa styrke kramar!

• Tjosan

Är själv i samma sits. Vi har varit tillsammans i 11 år och gifta i 8. Har tre barn, hund, hus och ett företag tillsammans. Det är hårt och gör ont eftersom enligt mig så hade vi det bra. Fick en chock när jag kom på honom. Han hade gått 3 månader bakom min rygg. Men han säger att de aldrig har haft sex, där gick gränsen för honom säger han. För han älskar fortfarande mig. Jag fattar det inte. Han åker till henne och sover med henne. Drar in henne i mitt hus när jag var borta. Kan aldrig förlåta det. Det värsta är att jag älskar honom fortfarande, men tror inte att jag kan någonsin leva med honom igen. Så jag ska ta barnen och flytta. Kan inte stanna i vårt hus när han har haft henne där. Hatar allt just nu. Livet är skit. Och han går bara och säger hur förrvirrad han är och att han inte vet vem han vill ha. Han älskar oss båda. Skitsnack. Mig får han inte. Han får stå sitt kast med att ha förlorat sin familj. Jag hatar honom så för vad han har gjort mot mig och barnen.

• Who knows

Det är jätte jobbigt, folk säger att tiden läker alla sår. Det enda man vill göra när man hör den kommentaren är att köra ner de orden i halsen på dem, man tycker att de inte kan ha mer fel...

Man gråter och gråter, det får man göra det är helt ok.
    Man blir arg, vilket oxå är helt ok.

Men sedan efter ett tag (olika för olika personer) så tar man små steg tillbaka...
    Och så en dag så känns det inte lika hemskt längre.

Och då får man erkänna, att de som sa att tiden läker alla sår... Det hade rätt

Men innan du kommer dit så kommer det att vara väldigt jobbigt, och behöver du hjälp så ska du söka den för den finns där att få.

Lycka till och sköt om dig!

• Anonym (ledsen)

tack för era svar,och till dej "tjosan"vill jag berätta att vi har också saker om binder oss,bla.villa och mycket andra lån,villan verkaar svårsåld,men jag flyttar nu ändå(han bor hos henne kommer o går här som det passar honom)jag orkar inte vara kvar här,jag hatar honom och känner mej helt värdelös

• Who knows

MEn han kan ju inte komma och gå som han vill, lite respekt har han väl kvar... Eller borde ha iaf.

Vi hade bostadsrätt mm. Men jag bodde kvar så länge och han bodde hos kompisar, mamma och sedan i andra hand.

Men har du någonstans att ta vägen kan det ju vara skönt att flytta.

Och framförallt, visst du känner dig värdelös, men du är faktiskt inte det! Du förtjänara att bli älskad även om han nu inte tycks fatta/göra det.

Försök göra saker för din skull... Jag shoppade bla ett par snygga stövlar på kortet vi hade kopplat till hans konto Han sa inget Det kändes lite bättre då Ingen super lösning, men alltid något.

• Tjosan

Han hade skaffat sig ett radhus snabbt och i närheten. Inte så dyr hyra. Ska skrivas kontrakt på fredag. Då sa jag bara att jag tar det. Jag drar så får han bo kvar i allt och bli påmind av minnen. Hoppas han får känna på lite hur det känns. Hoppas att han ångrar sig och ser vad han har förlorat. Jag vill att han ska vara lika sårad som jag. När kan man sluta älska någon. Det gör så ont att fortfarande älska.

Och till dig TS ger jag alla styrkekramar jag bara kan.
    Själv så gråter jag hela tiden. Kan varken äta eller sova. Har bara rasat i vikt. Vill bara försvinna, men kan inte pga av barnen som jag älskar över allt annat på denna jord.

• Anonym (ledsen)

till who knows:han har aldrig haft nån respekt för mej som människa,mina vänner har sett det men inte jag själv,det smyger sej på en ,hur han behandlar en,den glada kvinna med självförtroende som jag var när vi träffades är borta,jag flyttar nu tillbaks till den stad jag kommer ifrån,bröt upp för hans skull,det blir skönt att komma hem igen!och tack ni där ute för erat stöd,det värmer!

• Tjosan

Du kan alltid lämna ett mess på min sida. Kanske hjälpa och stötta varandra. En tanke bara.

• Anonym (ledsen)

till tjosan:jag hatar också och hoppas han nån gång får gå igenom samma sak och må lika dåligt som jag nu,jag hoppas och tror att alla en dag får vad dom förtjänar,jag gråter också mycket och har sån ångest för hur mitt liv ska bli,har tappat aptiten och gått ner 12 kg på en o en halv månad¨men du nog är det tur att man har sina underbara barn!!!många många styrkekramar tillbaks till dej!

• Who knows

Tjosan, bra att du sa ifrån och att han får bo kvar i minnena. Det är jobbigt att påminnas av saknaden och sveket hela tiden.

TS:
    Skönt ändå att du känner att du vill och kan flytta tillbaka. JAg bröt oxå upp för hans skull och flyttade, men jag är tvärtom. JAg vill inte flytta tillbaka.

dödsstten i vårt förhållande kom för ganska precis 2år sedan och det är först nu som jag känner mig hlt som vanligt igen. Vi umgås som vänner men jag vill inte ha honom som man igen, den tiden är förbi, men han är en mkt bra vän som jag aldrig skulle vilja vara utan.

Lycka till tjejer!

Svar på tråden dumpad