dumpad
tror inte alltid tiden läker alla sår..faktiskt.
jag vet inte alls var jag hamnar om jag blir lämnad...o är det mitt fel då?
tror inte alltid tiden läker alla sår..faktiskt.
jag vet inte alls var jag hamnar om jag blir lämnad...o är det mitt fel då?
Min nygifta fru gick bakom ryggen på mej bara 8 mån efter vi hade gift oss. Hon har alltid förnekat att dom har ett förhållande men för en vecka sedan så fick jag reda på att dom har ett sexuellt förhållande och jag kommer aldrig att vilja ha henne tillbaka, och hon vill inte vara gift längre med mej heller.
Men det gör ont som fan och det bästa är att få hjälp och prata om det, och börja planera sitt liv och hur man vill ha det.
Något som har hjälpt är att skriva dagbok om sina tankar och känslor.
Och det kommer att bli bra, och man blir starkare som person men det tar tid, och så får man vara arg och bitter ett tag man behöver inte alltid vara munter och glad.
från en singel pappa
Hej!
det är en bra fråga.
För mej har det alltid varit så, att jag hittar min dröm flicka och så gifter man sej, så jag kommer aldrig att gifta om mej, men vissa kanske gifter sej för fort eller så har dom en helt annan syn på giftemålet.
Sedan kan det vara bra att gå att prata med en kurator eller liknade, och det hjälper mera en man tror, dom får en att se saker på ett helt annat sätt.
//singel pappa
Ja det suger grymt, men man vill ju inte vara gift med någon som inte älskar en!.
Och jag tror inte att man skall hänga ihop för barnen för i det långa lopp så mår dom bättre om båda mamma och pappa är lykliga.
//singel pappa
Lycka till, och tänk på dej själv du är värd att vara lyklig och vad som än händer så kommer det att bli kanon bra till slut.
//singel pappa
hej..jag har oxå gått igenom detta...min man lämna mig efter 9år tillsammans o det har gått 1år nu o än har jag inte kommit över det...hoppas det går lättare för dig....kram
Anonym (ledsen) skrev 2008-07-29 07:56:27 följande: