dumpad
xXx
Idag vill jag bara ut och festa loss. Men det går ju inte. Har ju barnen.
xXx
Idag vill jag bara ut och festa loss. Men det går ju inte. Har ju barnen.
xXx
Skickar över en öl eller två. *ler*
Ska ta hand om mina små älsklingar istället.
Tack för förslaget.
Who knows
Inskolningen är klar nu. Sista dagen idag. Tänk vad tiden går fort. Så på måndag börjar jag jobba på "riktigt" igen. Har ju aldrig riktigt varit mammaledig då jag/vi är egna företagare.
Men ett nytt liv utan barn på dagen.
Åhh jag vill också gå ut och festa om lite. Men får väl ringa runt och se om någon kan ta barnen. Mannen åkte precis bort och kommer kanske på söndagkväll igen. Ingen aning när han dyker upp, frågade inte. Vet inte riktigt hur vi har det. Låter det bara va. Måste nog ut och skaka loss lite. Se om man uppskattas av omgivningen. Behöver höra att jag duger.
Så vad har ni för er denna fredagskväll då?
xXx
Kan inte riktigt gå på date än om du förstår.
Men ut och ha kul kan jag ändå. Vi får se i morgon.
xXx
*ler* det kan man väl ha.
Mysan
Ja jag har ju det när vi fortfarande bor under samma tak.
Men igår drog han iväg med ett gäng kompisar (vad han sa i alla fall) och kommer inte hem förrän söndag eller måndag. Vad vet jag. Frågade inte.
Så ringer han från sin kompis och säger att han inte har någon täckning på sin telefon. Vilket jag egentligen inte tror på. Han brukar alltid ha det annars när han åker. Så nu vill han väl inte att jag ska höra av mig eller vill slippa ringa själv. För vad vet jag vad han har för sig. Tänk om jag visste att allt verkligen var över, då behövde jag inte fundera så mycket på vad han gör.
Nej nu ska vi inte tala om min bekymmer. Det blir ingen klok av.
Hoppas ni gör något riktigt kul ikväll. Känner också för att ha kul. Men har man 3 barn är det lite svårt att få barnvakt. Så vi får se.
Kram på er.
Han ringde alldeles nyss i alla fall. Så lite bryr han sig.
Vet nu vad???
Jag har precis fixat barnvakt. Så nu ska jag ut och festa lite.
Jihoo. Åker tillbaka till min gamla hemstad, så vi får se om jag träffar någon jag känner. Kul kul
Let´s party!!
Vet ni vad ska det ju stå
Hej på er alla!!
Jag hade en toppen kväll igår.
Blev lite rund underfötterna och hade bara kul. Uppskattad av alla kändes det som. Och det var en härlig känsla. Och uppvaktad av bara yngre. Kul kul och ingen anade att jag var trebarns mor.
Var ute med min bror och hans sambo. Hon är 26 och jag som sagt 33. Men fick höra av henne att några hon talat med trodde jag var yngre än henne. Det tyckte jag om att höra.
Och kvällen slutade faktiskt med en dans men en kille. Kul.
Alltså bara dans inget mer för det kan jag inte än och ville inget heller. Bara skönt att få uppmärkasamhet. Jag är inte ute ur leken om jag nu skulle bli singel.
Min kära make var bortrest men visste att jag gick ut, så jag fick en del mess av honom under kvällen. Hoppas han var orolig. Och fick lida lite. Han frågade hur jag var klädd. Anständigt svarade jag, men vet inte om det var så anständigt. *ler* Påklädd var jag i alla fall.
Har bara sovit 2 timmar så jag är lite groggy fortfarande. Får lägga mig med barnen ikväll.
Kram på er alla!!!
Ts och alla andra.
Vill att ni ska må lika bra som jag gör idag.
Så länge jag inte tänker på min man så går livet som en dans idag.
Men när jag tänker på honom då försvinner det goda humöret och det vill jag inte.
Så försök att rycka upp er. Jag såg med egna ögon att det finns andra där ute även om jag inte letar. Visst är det svårt att glömma någon man älskar, men om denne inte vill ha en så ska man inte gräva ner sig. Så tänker jag just nu.
Jg kan ju varken peppa eller hjälpa er efter som jag ena stunden säger emot mig själv, men jag försöker tänka så som jag skulle säga till någon med samma problem. Usch vad jag svamlar. Vet knappt vad jag skriver.
Men kram på er i alla fall. Jag tänker på er!!
xXx
Gick det bra då?
Ska ni ses igen?
Själv hade jag en kul utekväll i min gamla hemstad.
xXx
Vad kul för dig.
När man minst anar det så dyker de upp.
Lycka till då!
xXx
Ja det må jag säga. *ler*
Ha kul så länge det vara då.
Så du menar att en skilsmässa gör en klok. Hmm funderar. Kanske dags för det då, eller jag vet inte. Usch vad jag hatar att inte veta. Men jag hade kul i helgen i alla fall. Behöver visst inte vara ensam om jag inte vill. *ler*
Men vill ju inte ha någon annan heller. Skönt i alla fall att ni kan gå vidare. Själv står jag still och stampar på samma ställe.
Lycka till på dejten!!
Who knows
Hoppas du får trevligt. Håller också tummarna för dig.
Who knows
Hoppas det gått bra för dig och att du är lycklig.
Här sitter jag med jobb så jag kan drunkna. Jag kan inte jobba för jag bara gråter. Denna dag vill jag bara ska ta slut. Hoppas på en bättre dag i morgon.
Och vet ni vad jag gjorde nyss då? Jo gick in på inerfloras hemsida och skickade blommor till min man. Varför? För han ska veta att jag bryr mig och älskar honom. Vill att han ska veta det. Men jag vet inte om jag skulle ha gjort det. Han vet nog om det ändå. Men jag vill nog bara visa vilken go och snäll människa jag är i alla fall.
Jaja livet är väl ingen dans på rosor just nu. Eller så är det det fast med rosor med massor av taggar på.
Varför?
Förhoppningsvis finns lyckan där. Frågan är bara vart hittar man den. Ge inte upp!
Hur då dum? Nu blir jag nyfiken. Berätta..
Äsch alla kan vi vara mesiga ibland. Lycka till!