Inlägg från: Anonym (xXx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xXx)

dumpad

Who knows skrev 2008-08-18 19:28:45 följande:

Hoppas att helgen var bra iaf.

Ang Sjumilakliv, så är det en låt som jag inte kan höra längre... Den kom samtidigt som jag mådde som sämst och allt var som värst, så nu blir jag ledsen bara jag hör den, känns som att dn är skriven om oss...
    Nja var en småjobbig helg faktiskt.. kände mig liten och obetydlig hela helgen...
    Fast ena grabbens fotbollsmatch hjälpte väl lite..

Och vad det gäller sjumilakliv.. skulle jag verkligen vilja göra som han sjunger.. raka av mig allt håret.. om det inte varit för ett problem.. Jag kommer ju antagligen att se ut som en fotboll i huvudet då.. Men jag känner lite att låten symboliserar att nu får det fan vara nog... nu blir det annat... Slut på mr niceguy..
  • Anonym (xXx)
    Tjosan skrev 2008-08-19 10:05:59 följande:
    I natt dumpade jag min älskade man. Det gör så ont och jag bara gråter. Men han kan ju inte sluta tänka på henne hela tiden. Kan inte leva så. Tog av mig mina ringar. Allt är slut. Jag som älskar honom över allt annat på denna jord samtidigt som jag hatar honom så mycket. Vet inte vad jag ska göra. Nu är jag helt själv och förkrossad. Orkar inte leka charader längre. Vill bara må bra. Hoppas bara att jag gjort rätt.
    Det är inte lätt att älska någon som älskar någon annan, jag vet.. Du är värd att ha någon som älskar dig BARA dig.. Det känns hårt nu det kan jag förstå.. Men så länge han har hjärta och själ någon annan stans är det nog bäst det du gjorde.. Men det gör ont, jag vet.. Har varit där själv och haft väldigt svårt att släppa henne..
    Men vi är värda att vara lyckliga och glada..
    *Massastyrkekramar*

Och för att itne kommentera ovanstående vill jag tillägga att varför är det lättare att råda andra än sig själv??
  • Anonym (xXx)

Anonym (ledsen) skrev 2008-08-20 14:26:22 följande:

skulle bara lägga till att jag är rädd för ensamheten,så ynklig är jag!fast jag annars tycker om ensamheten ,denna ensamhet är ju inte självvald!
    Ja det är väl så jag känner också.. ICKE självvald ensamhet är hemsk.. Den är jag väldigt rädd för också.. Det är den som kan få mig att gråta på kvällarna..
  • Anonym (xXx)

Idag är jag megalåg..

FÖrlåt vill inte förstöra stämmningen..

• Anonym (xXx)

Började eg igår redan.. Ensamheten kom krypande som en kall vind.. Sitter i idag med.. Tårarna kom.. Saknad.. Men vet inte om saknaden var mer av att sakna någon än att sakna henne, osäker där..

Känner lite som om jag ALDRIG kommer kunna hitta någon som jag är intresserad av och som är intresserad av mig och kommer att älska mig för mig och bara mig..

Började läsa en ny bok/roman igår för att skingra tankarna men det gick tydligen inte så bra..

• Anonym (xXx)

Hade någorlunda bra dag häromdagen iaf.. Skrev lite om det i min tråd..

• Anonym (xXx)

Tränade 3-4 ggr i veckan innan.. Sedan började allt detta strul.. Men måste väl ta mig i kragen igen och sätta igång igen nu när nya terminen börjar..

Ja ärligt talat finns det nästan inget jag önskar mer än att hitta någon som är villig att älska mig bara mig..

Självvald ensamhet har jag inga problem med, de njuter jag av, men detta är ingen självvald ensamhet så jag vet inte om jag någonsin kommer vänja mig vid det OCH om jag verkligen vill vänja mig vid det..

• Anonym (xXx)

Nä jag känner nu att det INTE kommer bli ett plåsterförhållande.. Det som jag kan tänka mig som plåster skulle vara sex, men är det någon jag vill ha förhållande med så kommer jag att gå in helhjärtat i det.. Med liv och lust...

Svar på tråden dumpad