dumpad
skönt att det kan vara och kännas så!själv känner jag sånt hat mot min man för att han lämnar mej med inte bara min sorg utan även med ansvaret för våra hundar och stora skulder!
skönt att det kan vara och kännas så!själv känner jag sånt hat mot min man för att han lämnar mej med inte bara min sorg utan även med ansvaret för våra hundar och stora skulder!
xXx har du vänner att umgås med eller sitter du bara själv och är ledsen?jag mår bättre när jag tar mej ut och umgås med vänner!många kramar till dej!
hej tjosan,skönt att du har en bra dag,har jag med,tack vare vänner och kloka ord!
Meko Gica,vilka kloka ord,jag tar till mej det du säger och läser det om och om igen!idag är första dagen jag vaknar i min nya lilla lägenhet(har bara kört saker förut)och jag är glad,en ovanlig känsla nuförtiden!fast jag var väl inte så glad när jag levde med honom heller alla gånger förstås !kommer säkert att ramla ner i mitt svarta hål igen många gånger,men just nu njuter jag av att må bra en liten stund iallafall!kram!
glad och tacksam att ni finns där tjejer!kram på er!
tjosan,mina tankar kommer också att vara hos dej imorgon,lycka till!kram
xXx,vet hur det känns,mår också skit idag,är så less på allt!
kram till dej också tjosan!är tillbaks i huset och plockar ihop det sista,han var också här igår,kändes bra att träffa honom just då,men inte efteråt,har sån ångest över allt och hur mitt liv ska bli.........
Who knows,du är otrolig,som vanligt sätter du fingern mitt på och beskriver hur det känns,det är ju precis som du beskriver!tack för ditt stöd och tack även till tjosan.Nu är den här dan snart slut ,så skööönt!hoppas morgondagen blir bättre.Kram!
tack allihopa!ska göra mitt bästa av den här dagen!önskar er också en bra dag!en av mina bästa vänner ringde förresten igår och när hon fick höra att jag är pank så erbjöd hon sej direkt att låna ut pengar!vilka vänner jag har*l*