dumpad
tack challan82 kramar behövs alltid,och till dej Who knows:hoppas du träffar honom med stort H snart ,nu när du är mogen för det!kram!
tack challan82 kramar behövs alltid,och till dej Who knows:hoppas du träffar honom med stort H snart ,nu när du är mogen för det!kram!
hej på er!mår inte bra alls,senaste dagarna har varit jobbiga med mycket grubblerier och ångest,jag som trodde jag skulle må mycket bättre i min lägenhet.....har sån ångest över hur mitt liv och min framtid ska bli utan honom,kan inte fokusera på allt dumt o elakt han gjort åt mej, utan bara dom bra sakerna!att leva utan honom är ungefär som att kapa av sej en arm!
tack ni underbara människor för eran omtanke och erat stöd!idag har jag mått bättre!hoppas ni också haft en skaplig dag!kram!
who knows,vad jag är glad för din skull!vad underbart med lite magpirr*l*lycka till!själv är jag så less på allt,känns som om jag aldrig kan släppa och gå vidare....ältar fortfarande hur när och om!
mysan,jag känner precis som du ,vet inte om jag saknar honom eller närheten till(med)någon!jobbigt är det iallafall!
mysan,du uttrycker precis det jag känner!till dejxXx,du måste komma bort från dina tankar om att framtiden är skit!jag vet att det är svårt,men den kan ju bli mycket bättre ån du tror!många många styrkekramar!
jodå sämre har det väl vart!hur har du det då tjosan?har just suttit och druckit vin med en gammal kompis och hon har ringt till en gammal kärlek till mej......man gör dumma saker när man är yr i korken!!!!men vi har haft kul!!!!!!
Who knows,jo då,var inte läge att prata just då sa han,han är särbo,men jag tror intresse finns!nu tycker väl du att jag är dum!men jag är inte mer än människa och har tänkt på honom till o från i sju år!tänker inte inleda nåt om inte han avslutar det han har först!
näääää hörni!där vinet går in går vettet ut !!!jag är inte alls mogen för att träffa nån redan,och inte alls någon som redan är upptagen!!!!
tjosan,lider med dej ovissheten är hemskt!kram!!!