dumpad
jag ska ut i morgon och festa,första gången på säkert ett år!ska bli sååååå kul(ska ta det lite lugnt med vinet*s*)och du Tjosan det är skönt att skrämma bort vettet ibland!!!!!
jag ska ut i morgon och festa,första gången på säkert ett år!ska bli sååååå kul(ska ta det lite lugnt med vinet*s*)och du Tjosan det är skönt att skrämma bort vettet ibland!!!!!
jag blev aspackad och hånglade med två olika karlar!!(bara pussar)mår skit idag!!!!
tjosan,kul att din kväll blev bra!jag saknar min fd.så mycket idag,vi ringer till varandra ganska ofta,men det är nog dumt.......
har sagt åt mitt ex. att jag inte vill ha någon kontakt,måste göra avslut för att kunna gå vidare!och så ska jag inte dricka på ett tag..........
det känns nödvändigt,meb gör så ont,gråter bara nu.....längtar så efter närhet!
säger det igen:tack alla för erat stöd och kloka ord,har fortfarande ångest för i lördags hångla hit o dit,och surra med folk!hur man blir när man dricker för mycket!
tack mysan!känns bra att få bekräftat att man inte är så hemsk ändå!
Who knows,lycka till!
en av karlarna i lördags var med hem efter krogen(inget hände det var bara efterfest med några )dumt nog gav jag honom mitt telnr.nu ringde han igår och var onykter!han deppar också för sitt ex.!orkar inte vara till nån tröst har ju fullt upp med mej själv!hur säger jag det åt honom utan att vara otrevlig?han vill träffas och att vi kan prata med varandra om vi känner att vi behöver!och jag vill inte,varför ska jag bara trassla in mej?
Who knows,tack som vanligt är du klok!jag kan snart inte klara mej utan dej!*l*vad jag är glad för din skull,hoppas ni får en trevlig middag ikväll!kram