Inlägg från: Who knows |Visa alla inlägg
  • Who knows

dumpad

Förstår det Tjosan, det är så mkt blandade och motsägande känslor som bubblar inom dig. Man vill ju att saker ska vara som när man var lycklig och iaf jag gick runt och hoppades och önskade att han skulle komma hem och allt skulle vara som vanligt, men så kom han hem och allt var inte som vanligt....

• Who knows

Hi hi, TS, jag väntade i över 2år

• Who knows

Tjosan, ring och be att få någon att prata med, det gjorde jag och det var såååå skönt! Jag vet precis den känslan du pratar om och den är vidrig, lider med dig och önskar jag kunde göra något...

• Who knows

TJosan
    Jo, jag vet man vill inte störa, men vill inte lasta andra med sina problem. Jag valde att gå till en psykolog, hon hade ju betalt för att lyssna på mig
    Kram

• Who knows

Anledningen att jag tjatar på er att gå och prata med någon var att jag inte gjorde det, så jag ahmnade i en djup depresion, blev inlagd på sjukhus och fick träffa en så underbar psykolog!!!
    Vi jobbade tillsammans och nu är jag tillbaka i livet och jag har inga tankar på att jag inte vill vara här längre. Jag är faktiskt starkare som person nu än innan jag blev sjuk. Så jag rekommenderar att gå och prata med någon utbildad, de vet vad de gör Och skulle det vara så att man känner att man inte tycker om personen så ber man om att få byta

• Who knows

Skum känsla idag... Min första bröllopsdag som skild...

• Who knows

Vi gifte oss 2004.

Jo, det tar slut Tjosan, men du har en del kvar att gå igenom.
    Som ni har det nu så är det väl lika bra att han flyttar, även om det suger och känns helt oöverkomligt. Skulle det vara meningen att ni ska leva tillsammans igen så kommer det att hända. Men som läget är nu, så behöver ni nog var sitt boende.

försök att inte oroa dig så mkt för framtiden, för du vet inte hur den kommer att bli. Försök att leva här och nu. Planera inte för mer en halva dagen itaget. Jag vet att det är svårt, men vi kan inte veta vad som händer i framtiden och då är det ingen idé att ta ut den sorgen i förväg... Det kanske inte blir någon sorg, du kanske sitter här om några månader och är jätte lycklig (och nu tänker du att det aldrig kommer att hända, du kommer aldrig att vara lycklig igen. Men man vet aldrig!)

Kram

• Who knows

xXx
    Ja, stämningen här inne är ju så hög ändå

Klart du inte drar ner något...
    Vad har hänt idag? Eller är det bara en dålig dag?

• Who knows

xXx
    Men låt tårarna komma, de är inte farliga.
    Och ensamheten är jobbig, men man lär sig tillsist. Och visst kommer du att träffa någon som älskar dig, om det är det du vill

Läsa bok för att skingra tankarna brukar inte vara så lätt... Kan du inte träna eller ta promenader eller liknande?
    Kram

• Who knows

xXx
    Jag har tappat länken till din tråd, därför har jag inte skrivit något där...
    Men om du vill träffa någon så kommer du att göra det, men se bara till att du har kommit över detta så att det inte blir ett plåster förhållande...

Svar på tråden dumpad