dumpad
ok,så får det bli!jag måste nog lära mej att inte va så mesig!
ok,så får det bli!jag måste nog lära mej att inte va så mesig!
han har inte hört av sej mer(är kanske nykter nu*s*)men när jag pratade med en av mina bästa vänner visade det sej att dom är goda vänner!jag har ju inte bott här på många år och har inte så stor koll!har iallafall samlat mej nu så att jag kommer att säga ifrån om han ringer mer!(jag behöver verkligen inte en deppig karl som med ev.alkoholproblem)
är riktigt glad idag,äntligen har vi fått vårat hus sålt!!!!
nej,ingen vinst men det gör inget,huvudsaken är att jag slipper det bandet till honom!!!!!!!!
godmorgon!vill bara berätta att jag mår ganska så bra,att vi fick huset sålt är sån lättnad!vi har haft det till salu fyra månader utan napp,så detta är en stor sten somm lättar!jag är ju tyvärr pessimist också och tror ju genast att det går ju inte om allt!hoppas att ni har det bra också.Who knows,hur går det med din date?kraaaam!
Who knows,jag är så ledsen för din skull att det inte gick bra med din dejtrelation!enda trösten är väl att om det inte känns bra så är det bättre att bryta i tid,bätte lycka nästa gång fast jag fattar att du är ledsen!många många kramar från mej!!!!
Who knows,jag hoppas jag en dag kan bli lika stark som dej!jag ska börja i samtalsterapi nästa vecka,känner att jag behöver hjälp för att stå ordentligt på fötterna igen!mysan,jag vet så väl hur du känner dej,mitt ex släpper inte taget fast jag har försökt säga ifrån!fattar inte vad han vill egentligen?!!!!men jobbigt är det,jag vet ju att jag måste gå vidare utan honom fast jag älskar honom!!!!!
hej på er,min helg har vart sådär,har mycket ångestsom kommer och går,har sett foto på hans nya kvinna nu,och det känns jättjobbigt!hur har eran helg varit?Tjosan jag vill också gärna veta hur det går för dej,Kram till er alla
var på terapi idag,det kändes väldigt bra!ser fram emot nästa gång!mysan,vet du om känslorna är besvarade utav killen,din kompis har ju inte ensamrätt ,killen måste väl få tycka nåt också!lycka till och kram!
hej på er!ska på terapi nästa vecka igen,ska gå en gång i veckan.Who knows vad kul med en ny dejt,lycka till den här gången!jag håller med mysan,var hittar du alla killar,tipsa oss*s*