Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

dumpad

jag har också träffat en karl på happypancake,vi har börjat prata lite i telefon och det känns riktigt bra*l*håll tummarna för mej nu!!vill ta det lugnt nu och försöka bygga upp en relation innan vi träffas,känna mej för om detta känns rätt!

• Anonym (ledsen)

mysan,vilken otur du har!!!bättre lycka nästa gång,varför inte prova happy pancake?ge det en chans!men jag fattar inte varför man beter sej som den mannen när han är gift?skitstövel!

• Anonym (ledsen)

hejsan Who knows!glad åt att det går bra för dej,"min"karl har ringt igen och vi ska ses på en fika snart,ser fram emot det!det känns iallafall bra när man pratar med honom i telefon!!Kram

• Anonym (ledsen)

hejsan Who knows!javisst det var väl du som skulle bli gudmor om jag minns rätt?!var dopet fint?xXx hoppas du får bra hjälp nu!tröstkramar till dej!!!

• Anonym (ledsen)

Who knows håller med dej,antidep.medicin är bra för att komma på fötter igen,det var min livlina när det var som värst och äter det än och ska så göra ett tag,xXx håll ut det blir bättre!Who knows,jag är så glad för din skull,lycka till med killen!jag ska på lunchdejt i morgon,vi har pratat ganska mycket i telefon och det har känts sååå bra!det pirrar i magen och jag känner mej nästan lite förälskad!!!

• Anonym (ledsen)

Who knows,dejten var trevlig,men jag vet inte om det klickade precis?känns som om vi var ganska olika?!får väl se hur det går....maten var ju god iallafall!!hur går det för dej då?

• Anonym (ledsen)

härligt att det går så bra för dej!!jag kanske inte är riktigt redo än att släppa in nån,men mår relativt bra nu iallafall......Kram

• Anonym (ledsen)

hej mysan!vet precis hur du känner dej!jag tycker också ensamheten är jobbig,men inte lika jobbig som i början iallafall!längtar sååå efter närhet,kanske det är det du saknar och inte honom egentligen??ser jag till mej själv så saknar jag också det som är tryggt och vant!hoppas du får en bra fredagkväll och att det finns många ringlösa killar att välja på*l'kram!

• Anonym (ledsen)

xXx hur är det med dej då?

• Anonym (ledsen)

xXx ja det tar ju tid innan medicinen verkar fullt ut,klokt att ta en dag i taget,kram!

• Anonym (ledsen)

Hej!hur har ni det?

• Anonym (ledsen)

jag mår sådär,det går upp o ner!tjafs om huslån innan slutförsäljningen,det ska bli skönt när allt klart!

• Anonym (ledsen)

hej på er,jag har varit borta några dagar och städat ur huset.Man kan titta i telefonkatalogen på blå sidorna under psykiatrin om man behöver få hjälp att prata med nån,hoppas det går bra mysan!min date går inte så bra,han ville höras av,men det är bara jag som får ringa så nu skiter jag i det!han ville ha min adress för att skicka kort men det känns som om jag inte kommer att få något kort!Vad folk är konstiga!

• Anonym (ledsen)

Who knows,tack för ditt stöd!Du är underbar*l*

Svar på tråden dumpad