• Tjosan

dumpad

livet är ju värsta bergo dalbanan ju. Man vet aldrig vilken dag som är bra och dålig.

• Tjosan

Anonym(h)

Jag vet verkligen hur det att älska någon samtidigt som man hatar den personen över hur ont den har gjort en.

Just nu står jag i ingemansland. Vet om vi kanske blir vi igen eller så går vi helt skilda vägar. Får dubbla budskap hela tiden och vet varken ut eller in. Så då är det lika bra att tänka att vi går isär så jag inte hoppas i onödan och blir sårad en än en gång. Orkar inte det.

Who knows
    Vad kul för dig. Skulle också vilja vara det, men får nöja mig med min egna. Och det är inte så lite det. :)
    Jag hoppas att du hittar din man snart. Han finns där ute, frågan är som alltid: Var??

Själv har jag haft tur/otur vet inte riktigt, att ha honom hemma. Har fått en kram då och då när jag har behövt det. Kommer sakna hans närhet om han nu hittar någonstans att flytta. Han pratade senast om det idag. Jag blir så ledsen inombords och får smått panik. Samtidigt kanske det är bra jag vet inte.

Jag var ut igår. Ringde en kompis och drog ut på krogen. Han blev så ledsen, inte för att jag inte fick gå ut utanför att han visste att chansen finns där att träffa någon annan som han gjorde. Och det känns så skönt att veta att han känner så. Det gör att jag bara skulle vilja gå ut hela tiden så han får känna sig sårad. Men dansade loss gjorde jag!! :)

xXx
    Jag förstår till fullo när du säger att du skulle gå under om du inte hade barnen. De är ju de som håller mig uppe.

• Tjosan

Who knows
    Jo min helg har varit bra. Hoppas på fler bra dagar. Så jobbigt när de dåliga dyker upp. Allt är ju inte klart här så vi får se vad som händer. Kanske blir allt bara skit snart och då är det bäst att passa på att ta vara på de bra stunderna nu. Är så rädd.
    Vill ju att han ská stanna.

• Tjosan

Who knows
    Jag vet. Men kan inte sluta tänka på allt. Sådan är jag. måste försöka hitta lösningar till allt. Så blir jag inte så chockad när den dagen kommer, för då har jag i alla fall ett hum om hur jag ska klara mig. Men jag ska försöka inte tänka även om det är svårt. Tack!!
    Skickar en kram till dig med.

• Tjosan

TS
    Skickar så många kramar jag bara kan.
    Försök att umgås med vänner eller vad som helst för att inte tänka och gräva ner sig så mycket. Tyvärr är all musik man hör om kärlek. Allt man läser handlar om hur underbart det är att vara två. Man blir galen av allt när man mår skit.
    Därför ut och umgås med vänner eller vad som helst för att inte grubbla så mycket. Du är stark. Du klarar dig själv. Det är han som har förlorat något inte du. Det finns ingen bättre än just du. Så om du har råd och kan. Gå och unna dig något nått. Eller bara gå till frissan. Gör något som kan få känna dig speciell för en stund. Ha en tjejmiddag vad som helst.
    Hoppas något av det jag skriver hjälper dig.

Själv vet jag varken ut eller in. Han är fortfarande kvar i hemmet och vet inte om han vill flytta eller ej. Men flyttar han så är det slut. Det vet han. För som han sa själv. om jag flyttar kommer jag att kontakta henne. Så därför är det slut om han flyttar. Så just nu orkar jag varken känna bu eller bä. Jag bara är för att skydda mig själv.

Många kramar från mig. Det blir bättre säger de som vet!
    Hoppas det, för vår eller i alla fall din skull.

• Tjosan

MG
    Hur är det med dig idag då?
    Har du det bra? Hittat någon du vill dela livet med?

• Tjosan

MG

Vad skönt för dig.
    Grattis till den lille i magen då. :)

Min minsta blir 1 år på måndag. Tänk att tiden går så fort.
    När de är i magen går det så långsamt tycker jag, men när de väl är ute så springer tiden bara iväg.

Hoppas du mår bra och så. Jag hade sådan foglossning med den sista att jag inte tror att jag vill göra om det igen. Men man ska aldrig säga aldrig. Än har jag några år på mig. :)

Kram

• Tjosan

TS
    Man tackar själv för att du också finns. Som sagt alla har vi våra dåliga dagar. Kram till dig.

xXx
    Skickar en bunt kramar till dig med. Hoppas det hjälper.

MG
    Då började du tidigt med barn.
    Min äldsta blir 8 i november och jag är 33.
    Men 3 barn har jag. Och stolt mor. Barn är det bästa jag vet.

• Tjosan

Förresten...hur är det med Who knows??

• Tjosan

Anonym (mamma)

När du känner som du gör. Tänk på hur din mor känner sig.
    Försök att vara henne till hjälp och stöd. Hon behöver dig just nu.

Jag förstår hur du känner dig så jag nästan är i samma sits själv. Bara det att han inte vet om han vill gå till sin nya eller stanna.

Hoppas det löser sig för er.

Svar på tråden dumpad