• Anonym (Ida)

Smisk

Jag tycker att skulle vara helskämmigt att få smisk av min man. Samtidigt verkar tanken upphetsande på mig och jag skäms över det också. Pratade med en väninina om detta och hon sa hon skulle anmäla sin kille om nåt sånt hände. Jag har tidigare hört talas från min mamma om en avlägsen släkting som hade fått smisk av sin man för att hon uppträtt slampigt på en dans och hon hade fått fått hämta in björkriset själv. Tyckte det verkade hemskt då jag var var liten flicka, men nu är det liksom upphetsande. Vet inte hur min man skulle reagera om jag bad honom ge mig smisk. Någon annan som funderar som jag?

• Svar på tråden Smisk
  • Anonym (Ida)
    saan78 skrev 2008-07-31 10:06:23 följande:
    Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 09:40:16 följande:
    tja, du är ju inte direkt ensam om att ha problem med att acceptera och få ihop det här med resten av din personlighet. det finns ju en numera lååång tråd här om ungefär sådana rollproblem:)
    Saan
    Fattar det rent intelektuellt alltså. Men det känns skämmigt och pinsamt att vara undergiven och få smisk, samtidigt som det tycks locka mig. Vara slavinna och bli beordrad av min är ny tankegång för mig. Lider ju samtidigt med de tjejer som säljs som slavar.
  • shellstr

Smisk på rumpan och lite hårdragande är skitnajs!

• kaji

Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 11:02:46 följande:

SaanFattar det rent intelektuellt alltså. Men det känns skämmigt och pinsamt att vara undergiven och få smisk, samtidigt som det tycks locka mig. Vara slavinna och bli beordrad av min är ny tankegång för mig. Lider ju samtidigt med de tjejer som säljs som slavar.
    låter lite som mig:)

fast jag skäms inte för att vara undergiven, däremot för att jag vill ha smisk.

att man själv frivilligt väljer att underkasta sig en man man har en kärleksrelation till är ju inget hinder för att ha empati och tycka det är fruktansvärt när människor blir skadade.
  • Anonym (Helt ny :))

Men en fråga bara.

Något som jag VERKLIGEN tycker är skämmigt är att jag vet mycket väl att det måste höras i hela hyreshuset när jag får smisk. Jag försöker att inte låta något- men själva handsmiskljudet är ju jättehögt och fortplantas med all säkerhet långt i både trapphus och ut på gården....

Hur tänker ni andra som smiskar/får smisk? Tänk om grannarna ringer bovärden... (som jag känner!!!)

Ska vi använda något annat än handen som är tystare? Vad är bra då?

• kaji

Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-31 11:32:10 följande:

Men en fråga bara. Något som jag VERKLIGEN tycker är skämmigt är att jag vet mycket väl att det måste höras i hela hyreshuset när jag får smisk. Jag försöker att inte låta något- men själva handsmiskljudet är ju jättehögt och fortplantas med all säkerhet långt i både trapphus och ut på gården....Hur tänker ni andra som smiskar/får smisk? Tänk om grannarna ringer bovärden... (som jag känner!!!)Ska vi använda något annat än handen som är tystare? Vad är bra då?
    vi bor i villa så där behöver man ju inte oroa sig för grannarna. däremot fungerar det ju inte med handsmisk när barnen är hemma vilket de tyvärr (i det här avseendet) nästan alltid är.

fast just för att kunna ägna oss åt sådant som låter eller är mer avancerat har vi en "övernattningslägenhet", där finns ju grannar, men inga vi känner och ingen som klagat än så länge:)

piska, livrem, björkris eller ridspö låter mindre men är så långt ifrån samma sak att det ändå inte går jämföra tycker jag, möjligtvis björkris då som är rätt tyst.
  • Anonym (NoVanilla)
    shellstr skrev 2008-07-31 11:06:54 följande:
    Smisk på rumpan och lite hårdragande är skitnajs!
    AMEN!
  • shellstr

Anonym (NoVanilla) skrev 2008-07-31 12:02:30 följande:

AMEN!
    WORD!
  • Anonym (Helt ny :))
    Svar på #35

Björkris alltså.

Är det jättehemskt? Fast jag skulle gärna bli utskickad att plocka förstås...
  • Anonym (Nr1)
    Svar på #38
    Det svider som attan
  • Anonym (NoVanilla)

alltså allt kan väl göra för ont. Handlar väl om hur riset hanteras...

Jag föredrar händerna. Hårda nypor, hårda tag helt enkelt. Blir GALEN när killen bara mesar och ska smeka mig. TA I FÖR FAN! Vilket jag börjar förmedla åt honom.

Har beställt lite nya leksaker i kväll blir det åka av. Ska se till att han drar mig i håret idag. *ååååsånice*

Svar på tråden Smisk