• Anonym (Ida)

Smisk

Jag tycker att skulle vara helskämmigt att få smisk av min man. Samtidigt verkar tanken upphetsande på mig och jag skäms över det också. Pratade med en väninina om detta och hon sa hon skulle anmäla sin kille om nåt sånt hände. Jag har tidigare hört talas från min mamma om en avlägsen släkting som hade fått smisk av sin man för att hon uppträtt slampigt på en dans och hon hade fått fått hämta in björkriset själv. Tyckte det verkade hemskt då jag var var liten flicka, men nu är det liksom upphetsande. Vet inte hur min man skulle reagera om jag bad honom ge mig smisk. Någon annan som funderar som jag?

• Svar på tråden Smisk
  • Anonym (Ida)
    saan78 skrev 2008-07-31 07:24:13 följande:
    "smisksidan" finns det en sida som heter. där finns lite bra o mycket dåligt. man får snabbläsa och sortera bort sådant som handlar om barn/ungdommar som får smisk av lärare/föräldrar ody (om man nu inte går igång på det). har inte den exakta adressen men den brukar komma rätt långt upp bland resultaten om man googlar på smisksidan+noveller, ligger på geocities.
    Tack Saan.Hittade sidan. Måste bara hitta på hur jag skall föra det på tal med min man. Det känns bara så pinsamt att be om att få smisk. Sedan också om det blir för mycket
  • Anonym (Helt ny :))

Anonym (Nr1) skrev 2008-07-31 08:07:43 följande:

Fel ordval kanske, men bestämd/sträng/visa missnöje är kanske ett bättre ord. Han har lite svårt för att bygga upp stämningen med instruktioner kan man säga.
    Åh det vill jag att min man ska lära sig- precis det: bygga upp stämningen med att strängt säga varför jag ska få smisk och sedan mycket bestämt säga åt mig hur jag ska ta emot det...
    Oj, det här tänkande blir jag vansinnigt upphetsad av :D
  • kaji

Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 08:40:01 följande:

Tack Saan.Hittade sidan. Måste bara hitta på hur jag skall föra det på tal med min man. Det känns bara så pinsamt att be om att få smisk. Sedan också om det blir för mycket
    kanske be om det när ni har sex? är man riktigt kåt kan man ju skylla på att man inte riktigt vet vad man sagt om det blir dåligt, blir det bra kan man ju berätta hur mycket man gillade det efteråt:)

att tycka det är pinsamt att be om smisk tror jag inte går göra så mycket åt, kanske är det tom en ganska viktig del av det hela?
    jag har varit slavinna i 15 år, maken vetprecis vad jag tycker och vill men ändå tycker jag det är pinsamt.
  • Anonym (Nr1)
    saan78 skrev 2008-07-31 08:29:45 följande:
    ok, då förstår jag. en bestämd man som är sträng vid behov och helst inte ens tillåter att man ger honom anledning att vara missnöjd är trevligt:)
    Exakt!
  • Anonym (Nr1)

Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-31 08:42:17 följande:

Åh det vill jag att min man ska lära sig- precis det: bygga upp stämningen med att strängt säga varför jag ska få smisk och sedan mycket bestämt säga åt mig hur jag ska ta emot det... Oj, det här tänkande blir jag vansinnigt upphetsad av :D
    Du är inte ensam, fastän allt värker sen igår kan jag inte låta bli att bli sugen igen
    *Nr1 slampa*
  • Anonym (Helt ny :))

Anonym (Nr1) skrev 2008-07-31 09:28:10 följande:

Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-31 08:42:17 följande:
    Du är inte ensam, fastän allt värker sen igår kan jag inte låta bli att bli sugen igen *Nr1 slampa*
    Jag fick mig några hårda daskar innan jobbet i morse....suck så skönt det känns.... ;)
  • Anonym (Ida)
    saan78 skrev 2008-07-31 09:08:56 följande:
    Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 08:40:01 följande:
    kanske be om det när ni har sex? är man riktigt kåt kan man ju skylla på att man inte riktigt vet vad man sagt om det blir dåligt, blir det bra kan man ju berätta hur mycket man gillade det efteråt:)att tycka det är pinsamt att be om smisk tror jag inte går göra så mycket åt, kanske är det tom en ganska viktig del av det hela?jag har varit slavinna i 15 år, maken vetprecis vad jag tycker och vill men ändå tycker jag det är pinsamt.
    Saan, Bra idé att be om det vid sex. Blir nog mindre pinsamt då. Tycker det är hemskt att jag plötsligt tänder på att dominerad. Har aldrig tänkt mig in i situationen att vara slavinna, men läste på en länkarna på om tjej som också var det. Konstigt jag är ju jurist och har kompisar som är biträde åt tjejer som ofrivilligt fått stryk och blivit misshandlade
  • Anonym (Nr1)

Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 09:40:16 följande:

Saan, Bra idé att be om det vid sex. Blir nog mindre pinsamt då. Tycker det är hemskt att jag plötsligt tänder på att dominerad. Har aldrig tänkt mig in i situationen att vara slavinna, men läste på en länkarna på om tjej som också var det. Konstigt jag är ju jurist och har kompisar som är biträde åt tjejer som ofrivilligt fått stryk och blivit misshandlade
    Ditt yrkesval har inget med dina sexuella preferenser att göra. Men jag förstår din tankegång,jag hade det likadant i början då även jag har ett yrke som går stick i stäv med min läggning. Där förväntas jag vara tuff,hård och inte backa vid hot eller motstånd. Jag har ett uniformerat yrke men jag har genom året lärt mig att "klä av mig" den hårda attityden när uniformen åker av.
  • BigDaddy

Anonym (NoVanilla) skrev 2008-07-31 08:13:16 följande:

Jag jobbar också på att lära min karl att han baske mig får lov att LÄRA sig vara lite mer hårdhänt. Sakta men säkert så lockar jag och pockar så att jag får som jag vill.Häromdagen fick jag en klastch på rumpan och jag släpade in honom i sovrummet på studs LOL.Det tar sig. Även om han verkligen inte är "sån". BigDaddy... ang ditt sista citat.... *ynk*
    Yeah you liked that shit, huh? Svanka för mig baby! *skrattar*
  • kaji

Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 09:40:16 följande:

tja, du är ju inte direkt ensam om att ha problem med att acceptera och få ihop det här med resten av din personlighet. det finns ju en numera lååång tråd här om ungefär sådana rollproblem:)
Svar på tråden Smisk