Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?
va inte speciellt skönt...o blödde inte. svårt att njuta av nåt man inte känner till:)
va inte speciellt skönt...o blödde inte. svårt att njuta av nåt man inte känner till:)
Helt okej,gjorde inte alls ont.Han hade slickat mig blöt före.Blödde inte heller.
var 14 år och skedde med tvång av en äldre kille.Gjorde ont och kände mig äcklig i flera år efter detta.
"på riktigt" blev det 2 år senare med en jätte fin kille som tog det försiktigt.Gjorde inte ont och ett fint minne.
Hemskt.
Blev i tvingad alkohol först.
Minns delar bara.
jag tyckte det var jättehäftigt framför allt.
jag och sambon hade vart ihop typ fem månader och utforskat varandra med mun och händer ganska länge innan jag en dag kände att jag va redo att "gå hela vägen".
Det var både min och hans första gång så vi blev lika nervösa båda två. Tog det därför väldigt fösiktigt och det var skönt även om det stramade lite och var en annorlunda känsla. Jag blödde inte.
Var 20 år...och det tog TID :D
Jag var trång och besvärlig och hade jätteont!! Och han ville inte göra mig illa och där låg jag och bet i en kudde och försökte slappna av... jösses :)
Men allt var vansinnigt fint ändå och vi skålade i G&T efteråt när det tillslut hade gått hela vägen...
Ja, det var inte speciellt skönt. Var svårt att få in den hela vägen. Jag kändes så trång fast vi tog det lugnt. Det tog några gånger innan det blev skönt måste jag erkänna.
Blev också våldtagen när jag var 14 - blödde massor i flera dagar. Första gången med en pojkvän blev lyckad och gjorde inte alls ont.
Gjorde mest ont då killen jag träffade inte brydde sig så mycket mer än att ta oskulden på mig (19år). Var mer knulla (om man nu kan kalla det det) i ca 10sek sen gick han ut på balkongen för att röka...:P Hade sex med samma 2veckor senare för att se om det kunde var annorlunda...NEJ!..:P.....aldrig göra om det igen iallafall....
Var 15. Tog 1 timme för han att komma in i mig överhuvudtaget.
Det var väl varken eller, när han väl var inne gjorde det inte ont & jag minns att det var lite skönt i slutet, innan han kom.
Jag tror jag blödde lite, men bara pytte.