Kvinna: Hur var det att förlora oskulden för dig?
En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!
Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?
En fråga till alla tjejer/kvinnor där ute!
Hur var det när du förlorade oskulden? Var det skönt, gjorde det ont eller kändes det knappt alls? Blödde du eller inte?
va inte speciellt skönt...o blödde inte. svårt att njuta av nåt man inte känner till:)
Det var jävligt bra,kunde enlig mig inte bli bättre
Jag var 15 och det var med min sambo.
Vi hade träffats i ca 2 veckor och haft oralsex,en kväll kände jag bara att jag ville ha mer,kunde inte vänta längre.Var som om kåtheten bara tog över mig
Så jag satte mig på honom och red av honom,gjorde inte särskilt ont,"stramade" lite bara men jag var ordentligt upphetsad så det gick fint
Sen gjorde vi om det 8 ggr under den kvällen och natten ![]()
Var inte direkt skönt eller oskönt, mer en annorlunda upplevelse
Kan inte minnas att jag blödde.
Fast jag frågade det klassiska "är den inne?"
Helt okej,gjorde inte alls ont.Han hade slickat mig blöt före.Blödde inte heller.
var 14 år och skedde med tvång av en äldre kille.Gjorde ont och kände mig äcklig i flera år efter detta.
"på riktigt" blev det 2 år senare med en jätte fin kille som tog det försiktigt.Gjorde inte ont och ett fint minne.
Helt ok, så bra som det kan vara då man var 16 och knappt sett en snopp innan. Det var taffligt, varmt och snabbt avklarat. Vi hade varit tillsammans i 5 månader och var ihop två år efter det.
Nej, jag blödde ingenting.
Hemskt.
Blev i tvingad alkohol först.
Minns delar bara.
jag tyckte det var jättehäftigt framför allt.
jag och sambon hade vart ihop typ fem månader och utforskat varandra med mun och händer ganska länge innan jag en dag kände att jag va redo att "gå hela vägen".
Det var både min och hans första gång så vi blev lika nervösa båda två. Tog det därför väldigt fösiktigt och det var skönt även om det stramade lite och var en annorlunda känsla. Jag blödde inte.