-
Hade ont i ljumskarna i flera dagar efteråt, hade väl spänt mig så mycket innan.Anonym skrev 2008-07-31 14:11:56 följande:Var 15. Tog 1 timme för han att komma in i mig överhuvudtaget.Det var väl varken eller, när han väl var inne gjorde det inte ont & jag minns att det var lite skönt i slutet, innan han kom.Jag tror jag blödde lite, men bara pytte. -
Jag var 16, han 19 (han var också oskuld). Vi hade provat ett par gånger tidigare, men det hade inte funkat alls, men nu hade jag gett mig den på att in skulle den.
Gjorde lite ont, blödde lite under samlaget och lite efteråt...
Skönt? Näe, men inte obehagligt heller. -
Gjorde inte ont & hann väll inte börja känna sååå mkt.. 4 sekundrare typ. Jag va 17 år & killen 16..
Blödde inget. -
Det var varken skönt eller gjorde ont. Sämsta sexet ever! Jag hade ju hoppats på att det skulle bli fint eftersom jag gillade killen, och jag trodde ju att han gillade mig. Men romantiskt blev det knappast! Aset dumpade mig efteråt för en annan tjej.
-
Jag var nätt och jämnt fjorton, med min första kille som var några år äldre. Minns inte så mycket om hur det kändes, men det gjorde inte ont och det blödde inte.
När han var klar var det färdigt.
Efteråt frågade killen om det var första gången, och konstaterade i mitt ställe att det inte var så märkvärdigt samtidigt som han gick och tvättade av sig. Kul kille, not. -
Det där "vanliga", med killen alla ville ha men som inte var särskilt snäll och omtänksam.
Det hände på en fest när jag var 18, han lovade att ringa mej dagen efter.. tror ni han gjorde det?
Fick även veta att han hade legat med min syster samma kväll efter mej. -
Jag va 15, blödde inte, men de kändes ju inte så bra som de gör idag!
-
Anonym (Kille) skrev 2008-08-07 17:22:01 följande:
Det var en olaglig hanlig som killen gjorde om han var äldre än 15 år och du var under 15 år. Han kunde hamnat i fängelse, tänkte du på det.Han var både äldre än femton och äldre än arton. Klart det var olagligt.
Vad får dig att undra om jag tänkte på det? -
Vilket äckel.Anonym skrev 2008-08-07 21:59:50 följande:Det där "vanliga", med killen alla ville ha men som inte var särskilt snäll och omtänksam.Det hände på en fest när jag var 18, han lovade att ringa mej dagen efter.. tror ni han gjorde det?Fick även veta att han hade legat med min syster samma kväll efter mej. -
Det var skönt och gjorde inte ont. Men jag blödde så mycket att jag trodde att jag fått mens! Åt uppskjutningspiller och tänkte att jag kan ske börjat med dom för sent innan mensen och inte hunnit skjuta upp den
-
Det var skönt och gjorde inte ont. Men jag blödde så mycket att jag trodde att jag fått mens! Åt uppskjutningspiller och tänkte att jag kan ske börjat med dom för sent innan mensen och inte hunnit skjuta upp den
-
Det var inte bra, inte heller traumatiskt. Jag var 16 och ihop med en jämnårig kille sen några månader tillbaka. En eftermiddag så gjorde vi det i min säng. Det gjored ont och jag blödde en hel del. Efteråt hade jag som mensvärk i ett par dagar. Vi gjorde inte om det. Sen gick det ett par år innan jag hade sex igen. Då blev det bättre.
-
Blev av med oskulden mot min vilja när jag var 13 - det gjorde jätteont och var hemskt blodigt.
Första gången jag var med på det kändes bra. Ingen orgasm eller så, men det var liksom... fint. -
Inget vidare. Jag var 18, tyckte det var på tiden att få det gjort. Hade inga känslor alls för killen, jag utnyttjade att han var kär i mig.
Jag låg bara å väntade på att han skulle bli klar, tjatade hela tiden om att han INTE fick komma i mig. Duschade direkt efteråt, kände mig mest smutsig.
Men det gjorde inte ont, kändes inget speciellt faktiskt, mest en konstig känsla av att "är det så här det känns".
Dumpade killen några dagar senare, han förföljde mig i ett år...
Usch, ångrar att det blev på det sättet