Inlägg från: HelenaMaria |Visa alla inlägg
  • HelenaMaria

Kalsonger under badbyxor!

Såg på tv 4-nyheterna att det nu är mode med kalsonger under badbyxorna. Skara sommarland är tvungna att stänga för rengöring då det sprids mer avföringsbakterier när så många har kalsonger under sina badbyxor. Detta retar jag mig på! Hur långt ska fåfängan gå? De intervjuade några yngre killar som sa att det är bra med kalsonger under då det då inte är någon fara att badbyxorna åker ner när de åker rutschkana. Men visst, varsågoda, förpesta våra badhus, bry er inte om andra.
    Detta är väl samma personer som kör moped som idioter..

• Svar på tråden Kalsonger under badbyxor!
  • HelenaMaria

Ja och så ska märket på kalsongerna synas. Viktigt att man är snygg på stranden vetni..

• HelenaMaria

Tina B: Jo, eftersom många av dem inte byter kalsonger på flera dagar sa han på tv...

• HelenaMaria

Nej, det är verkligen inte alla som byter underkläder varje dag. En del går väl med sina gamla kalsonger i tre dagar.

• HelenaMaria

Alltså, jag tror också att det finns värre saker än att folk badar i kalsongerna. Jag är heller inte speciellt känslig av mig men folk man badar med får gärna byta varje dag och torka sig efter de varit på toaletten.

Det jag mest retar mig på är själva modet att ha kalsonger under badbyxorna, varför? Har man vita badbyxor så kan jag förstå det men annars? Är det inte skönt att snorren dinglar lite. haha

Svar på tråden Kalsonger under badbyxor!