• HelenaMaria

Kalsonger under badbyxor!

Såg på tv 4-nyheterna att det nu är mode med kalsonger under badbyxorna. Skara sommarland är tvungna att stänga för rengöring då det sprids mer avföringsbakterier när så många har kalsonger under sina badbyxor. Detta retar jag mig på! Hur långt ska fåfängan gå? De intervjuade några yngre killar som sa att det är bra med kalsonger under då det då inte är någon fara att badbyxorna åker ner när de åker rutschkana. Men visst, varsågoda, förpesta våra badhus, bry er inte om andra.
    Detta är väl samma personer som kör moped som idioter..

• Svar på tråden Kalsonger under badbyxor!
  • Champagne

Men jag förstår inte varför man bara inte slänger ut dom? Portar dom från resten av säsongen?Fundersam

Moderator, pure lust
  • aihpoz

Just det där reagerade jag på när jag och sambon var på en strand förra helgen..var och varannan kille/man gick med kalsonger under badbyxorna..det är varken snyggt eller fräscht...

När 1+1 blir 3
  • HelenaMaria

Ja och så ska märket på kalsongerna synas. Viktigt att man är snygg på stranden vetni..

• Tina B

Att det skulle spridas mer avföringsbakterier pga det hade jag ingen aning om! Säkert är det många med mig som inte har koll på det. Tycker de borde sätta upp skyltar med "kalsongförbud" för att informera, inte bara porta rätt av.

• trollungar

ja det är verkligen inte fräscht....
    om dm måse ha kalsonger under ka dom väl ta på sig ett par rena precis innan dom hppar i badshortsen sen av med dom efter badet

• HelenaMaria

Tina B: Jo, eftersom många av dem inte byter kalsonger på flera dagar sa han på tv...

• ElinOlsson

Och jag bryr mej faktiskt inte. Vill de ha kallingar under, så varsågod. Själv tycker jag det borde vara otrevligt. Sen är det väl inte bra om det blir lortigare utav det, men själva grejen i sej tycker jag är upp till var och en.

• Tina B
    HelenaMaria skrev 2008-07-31 11:15:25 följande:
    Tina B: Jo, eftersom många av dem inte byter kalsonger på flera dagar sa han på tv...
    Blääää!! Byter inte alla underkläder varje dag!?
  • älskarlivet81

Men själva vattnet blir ju smutsigare också, vill du bada i andras skit?

ElinOlsson skrev 2008-07-31 11:15:44 följande:
    Och jag bryr mej faktiskt inte. Vill de ha kallingar under, så varsågod. Själv tycker jag det borde vara otrevligt. Sen är det väl inte bra om det blir lortigare utav det, men själva grejen i sej tycker jag är upp till var och en.
  • drömhus

Min sambo har alltid kalsonger på sig under badbyxorna men tar på sig rena innan badet. Huruvida man har kalsonger under badbyxorna eller inte är ju irrelevant, det är fler skitgrisar som badar helt enkelt.

Svar på tråden Kalsonger under badbyxor!