Inlägg från: älskarlivet81 |Visa alla inlägg
  • älskarlivet81

Kalsonger under badbyxor!

Men själva vattnet blir ju smutsigare också, vill du bada i andras skit?

ElinOlsson skrev 2008-07-31 11:15:44 följande:
    Och jag bryr mej faktiskt inte. Vill de ha kallingar under, så varsågod. Själv tycker jag det borde vara otrevligt. Sen är det väl inte bra om det blir lortigare utav det, men själva grejen i sej tycker jag är upp till var och en.
  • älskarlivet81

Men även om de är rena när han tar på dem, så finns där rester kvar, små partiklar..
    Där jag går och simmar blir folk som har kalsonger under beordrade att ta av dem eller lämna badhuset..

drömhus skrev 2008-07-31 11:17:55 följande:
    Min sambo har alltid kalsonger på sig under badbyxorna men tar på sig rena innan badet. Huruvida man har kalsonger under badbyxorna eller inte är ju irrelevant, det är fler skitgrisar som badar helt enkelt.
  • älskarlivet81

Men det är ju därför du ska duscha utan badläder innan du hoppar i och helst även med tvål..

Det handlar om flera lager med hår, hudavlagringar etc.. Det blir skitigare i en pool även om de renar..

ElinOlsson skrev 2008-07-31 11:21:48 följande:
    Det är ju inget rent vatten i sjön heller precis. Är inte så kinkig av mej faktiskt. Och i poolerna renas det ju och värdena de går efter är nog ganska väl tilltagna. Byter man inte kallingar på flera dar har man troligen inte tvättat sej heller, så skiten sitter nog på fler ställen än i kallingarna skulle jag tro.
  • älskarlivet81

Jag antar att det är för att det är av annat material.. Jag är ingen expert på detta, vet bara vad jag läst.. Jag förstår inte grejen med att ha kalsonger under, det är äckligt och jag tycker alla som har det ska antingen beordras ta av kalsongerna eller kastas ut från badhuset/sommarlandet..

drömhus skrev 2008-07-31 11:23:03 följande:
    Små partiklar? Badshortsen då? dom har väl också dessa partiklar kvar?
  • älskarlivet81

Då får han väl skaffa andra badshorts för jag vill inte bada där folk har kalsonger under badshortsen!

drömhus skrev 2008-07-31 11:21:38 följande:
    Så länge det är rena gör det mig inget. Min kille har vita badshorts och vill inte visa sin snorre för andra,
  • älskarlivet81

Där jag badar skulle han blivit utslängd och portad om han inte velat ta av sig kalsongerna under..

drömhus skrev 2008-07-31 11:28:03 följande:
    Ge dig, det finns äckligare saker att hacka på.
  • älskarlivet81

Men man får ju börja någonstans eller hur? Sen är det mycket annat som händer i poolerna också, så klart.

Clever LG skrev 2008-07-31 11:32:33 följande:

Återigen, om folk bara visste...*skakar på huvudet* Med min erfarenhet så är par kallingar inte ett av de största problemen vad gällande bad. Det största problemet är att folk är förbannat äckliga och bara för att andra städar, ja-då kan man bete sig hur som helst i hygienväg.De som var städare på det stället jag arbetade var liiiite trötta på att skura sperma från bastudörren, rena poolerna var och varannan dag på grund av avföring och mens. DET är det ingen som ens reflekterar över då det simmas och badar i pooler. Folk faktiskt medvetet pissar för de inte orka gå upp ur vattnet.Men bomullskalsoner, det är farligt det...
  • älskarlivet81

Jo men jag vet att badvakterna direkt går på de som har det, om det sticker upp det minsta lilla.. Jag tycker man ska följa de regler som finns, står det tydliga skyltar om att det är förbjudet så är det det..

drömhus skrev 2008-07-31 11:34:23 följande:
    Först ska det ju upptäckas... Mitt bästa tips är att du slutar bada om detta stör dig så mycket. Jag vet att min sambo är ren, duschar alltid innan, kallingarna är rena osv,
Svar på tråden Kalsonger under badbyxor!