Kalsonger under badbyxor!
Men själva vattnet blir ju smutsigare också, vill du bada i andras skit?
Men själva vattnet blir ju smutsigare också, vill du bada i andras skit?
Men även om de är rena när han tar på dem, så finns där rester kvar, små partiklar..
Där jag går och simmar blir folk som har kalsonger under beordrade att ta av dem eller lämna badhuset..
Men det är ju därför du ska duscha utan badläder innan du hoppar i och helst även med tvål..
Det handlar om flera lager med hår, hudavlagringar etc.. Det blir skitigare i en pool även om de renar..
Jag antar att det är för att det är av annat material.. Jag är ingen expert på detta, vet bara vad jag läst.. Jag förstår inte grejen med att ha kalsonger under, det är äckligt och jag tycker alla som har det ska antingen beordras ta av kalsongerna eller kastas ut från badhuset/sommarlandet..
Då får han väl skaffa andra badshorts för jag vill inte bada där folk har kalsonger under badshortsen!
Där jag badar skulle han blivit utslängd och portad om han inte velat ta av sig kalsongerna under..
Men man får ju börja någonstans eller hur? Sen är det mycket annat som händer i poolerna också, så klart.
Clever LG skrev 2008-07-31 11:32:33 följande:
Jo men jag vet att badvakterna direkt går på de som har det, om det sticker upp det minsta lilla.. Jag tycker man ska följa de regler som finns, står det tydliga skyltar om att det är förbjudet så är det det..