Inlägg från: drömhus |Visa alla inlägg
  • drömhus

Kalsonger under badbyxor!

Min sambo har alltid kalsonger på sig under badbyxorna men tar på sig rena innan badet. Huruvida man har kalsonger under badbyxorna eller inte är ju irrelevant, det är fler skitgrisar som badar helt enkelt.

• drömhus
    HelenaMaria skrev 2008-07-31 11:19:43 följande:
    Nej, det är verkligen inte alla som byter underkläder varje dag. En del går väl med sina gamla kalsonger i tre dagar.
    Vilka snuskisar! Vi får se till att lära våra barn byta underkläder varje dag.
  • drömhus
    La Grande Dame skrev 2008-07-31 11:19:13 följande:
    Det står faktiskt som info på deras hemsida... "I vattenparken får du bara bada i vanliga badkläder,tänk på att bommulls kläder är ej godkänt (badbyxor, baddräkt och bikini är godkänt)." www.sommarland.se/index.cfm/sv/infor_besoket/.../Tycker att det är superäckligt!! Blärk!!
    Så länge det är rena gör det mig inget. Min kille har vita badshorts och vill inte visa sin snorre för andra,
  • drömhus
    älskarlivet81 skrev 2008-07-31 11:21:15 följande:
    Men även om de är rena när han tar på dem, så finns där rester kvar, små partiklar..Där jag går och simmar blir folk som har kalsonger under beordrade att ta av dem eller lämna badhuset..
    Små partiklar? Badshortsen då? dom har väl också dessa partiklar kvar?
  • drömhus
    älskarlivet81 skrev 2008-07-31 11:24:37 följande:
    Jag antar att det är för att det är av annat material.. Jag är ingen expert på detta, vet bara vad jag läst.. Jag förstår inte grejen med att ha kalsonger under, det är äckligt och jag tycker alla som har det ska antingen beordras ta av kalsongerna eller kastas ut från badhuset/sommarlandet..
    Läste du VARFÖR min sambo hade kallingar under. För att det syns igenom annars. Och dom är alltid rena. Tvättade i minst 60 gr. Badshortsen är ju bara tvättade i 40 gr enligt tvättråden.
  • drömhus
    älskarlivet81 skrev 2008-07-31 11:26:56 följande:
    Då får han väl skaffa andra badshorts för jag vill inte bada där folk har kalsonger under badshortsen!
    Ge dig, det finns äckligare saker att hacka på.
  • drömhus
    älskarlivet81 skrev 2008-07-31 11:29:28 följande:
    Där jag badar skulle han blivit utslängd och portad om han inte velat ta av sig kalsongerna under..
    Först ska det ju upptäckas... Mitt bästa tips är att du slutar bada om detta stör dig så mycket. Jag vet att min sambo är ren, duschar alltid innan, kallingarna är rena osv,
  • drömhus
    Danne123 skrev 2008-07-31 11:35:45 följande:
    Är det småpojkar som inte förstår bättre så kan man väl inte lasta dem trots att det är väldigt äckligt. När vuxna män har kalsonger under blir det dock rätt pinsamt.
    Varför?
  • drömhus
    Clever LG skrev 2008-07-31 11:36:21 följande:
    Förvisso, men återigen om folk hade sunt förnuft och vanan att tvätta kroppen så hade det varit oerhört mycket renare och fräschare...
    Exakt. DEt är ju inte kalsongerna som skitar ned.
  • drömhus
    Clever LG skrev 2008-07-31 11:39:18 följande:
    Varför är det pinsamt? Jag tycker mer att det är pinsamt då uppsnoffsade bikinibrudar +25 som kissar i vattnet och tror att ingen märker det är mer pinsamt och äckligt...
  • drömhus
    Danne123 skrev 2008-07-31 11:43:31 följande:
    Det finns saker som man som ung tonåring gjorde men som man senare när man växte upp insåg att det är rätt töntigt. Sen är kalsonger under badbyxor lite kaka på kaka och fyller ingen funktion förutom att man sjäv kanske tycker att det är supercoolt att visa kalsongkanten.
    Jo, men MIN sambo är ingen brat som badar för att visa badbyxorna. Dom är ju bara sorgliga.
  • drömhus
    drömhus skrev 2008-07-31 11:44:53 följande:
    Jo, men MIN sambo är ingen brat som badar för att visa badbyxorna. Dom är ju bara sorgliga.
    Kalsongerna ska det stå.
Svar på tråden Kalsonger under badbyxor!