• Virriga Vera

Varför ha kalsonger under badbyxorna?

Kan någon förklara varför man har kalsonger på sig under badbyxorna, förutom snuskighetsaspekten så måste det ju kännas otroligt obehagligt eftersom de inte torkar lika fort som ett par badbyxor. Coolhetsfaktorn är ju lika med 0 eftersom det endast är töntigt och framför allt så otroligt snuskigt.

www.aftonbladet.se/nyheter/article3006536.ab

• Svar på tråden Varför ha kalsonger under badbyxorna?
  • luspudel

För att snygga badshorts (surfshorts) sitter långt ner med ett schysst häng, är sjukt snyggt btw, men mindre snyggt att visa halva asset...

• luspudel

För att snygga badshorts (surfshorts) sitter långt ner med ett schysst häng, är sjukt snyggt btw, men mindre snyggt att visa halva asset...

• dumleanne

För att man vill visa upp sina "snygga" björn borg kallingar. Måste va någon fix ide´, precis som att bada i t-shirt

• lillalillalillamysan

Min kille har det för att han tycker att det känns mer behagligt. Han tycker att snorren ligger bättre på plats och att det är skönare helt enkelt. Jag har däremot aldrig sett hans kalsongrand över badbyxorna.

• lillalillalillamysan

Att bada i t-shirt är väl ingen fix idé??? Dels kanske man inte vill bränna sig och dels kanske man skäms över sin kropp!

dumleanne skrev 2008-07-31 12:45:16 följande:
    För att man vill visa upp sina "snygga" björn borg kallingar. Måste va någon fix ide´, precis som att bada i t-shirt
  • sasssyy

men va fan.. det värsta är väl ändå att de har kalsonger som de burit "i minst en hel dag ofta flera". . .liksom hallå?!?!?

Snyggt eller ej.. äckligt framför allt.. vad är det för uppfostran våra grabbar (och kanske flickor också) har egentligen.. här hemma byts underkläder MINST en gång/dag.. och skulle man få för sig den idiotiska idén att ha underkläder under badkläder så byter man till rena.. självklart.. men varför???

Nu låter jag som jag är hundra år men när jag var ung var det en emotionell katastrof om trosor eller kalsonger stack upp ovanför byxorna.. Jag har en idé.. designa ett par badbrallor med en "kalsongrand" tillsydd vid linningen..

• Mara

Och tydligen verkar det svårt att införa förbud mot det. Det verkar av någon anledning vara enklare att införa förbud mot att kvinnor badar utan överdel...

• Lussekatten87

det är sjukt OSEXIGT !
    Likadant med häng under skinkorna så man ser kallingarna! det ger mig rysningar....

~.::* Älskade lilla Gabriel 080109 *::.~
  • Virriga Vera
    luspudel skrev 2008-07-31 12:39:00 följande:
    Hur kan det vara sjukt snyggt att visa halva röven i ett par kalsonger, som dessutom när de blir blöta ser ut som om de hade kissat på sig. Det ser vidrigt snuskigt ut och ajg tycker det är skrattretande att vuxna karlar är vill gå i ett badmode som inte går att bada i, snacka om sjukt.
  • luspudel

Virriga Vera skrev 2008-07-31 16:32:41 följande:

Hur kan det vara sjukt snyggt att visa halva röven i ett par kalsonger, som dessutom när de blir blöta ser ut som om de hade kissat på sig. Det ser vidrigt snuskigt ut och ajg tycker det är skrattretande att vuxna karlar är vill gå i ett badmode som inte går att bada i, snacka om sjukt.
    Jag snackar inte om halva röven... jag snackar om att ungefär springan hade synts utan kalsonger :P Däremot är det inte så snyggt på vuxna karlar kanske, nej... Enligt min pojkvän är det tydligare bekvämare, men vad vet jag :P
Svar på tråden Varför ha kalsonger under badbyxorna?