Inlägg från: Mara |Visa alla inlägg
  • Mara

Varför ha kalsonger under badbyxorna?

Och tydligen verkar det svårt att införa förbud mot det. Det verkar av någon anledning vara enklare att införa förbud mot att kvinnor badar utan överdel...

• Mara
    luspudel skrev 2008-07-31 16:34:09 följande:
    Virriga Vera skrev 2008-07-31 16:32:41 följande:
    Jag snackar inte om halva röven... jag snackar om att ungefär springan hade synts utan kalsonger :P Däremot är det inte så snyggt på vuxna karlar kanske, nej... Enligt min pojkvän är det tydligare bekvämare, men vad vet jag :P
  • Mara
    Jag snackar inte om halva röven... jag snackar om att ungefär springan hade synts utan kalsonger :P Däremot är det inte så snyggt på vuxna karlar kanske, nej... Enligt min pojkvän är det tydligare bekvämare, men vad vet jag :P
  • Mara
    Men om man nu tycker att det är så snyggt och bekvämt, kan man inte åtminstone ha vett att sätta på sig ett par rena kalsonger när man badar ihop med andra människor?!
  • Mara

Maj Lis skrev 2008-07-31 18:31:48 följande:

Men hur vet du att dom är skitiga kalsongerna som dom har på sig...min man tycker att det är skönare att ha kalsonger under
    Jamen, läs artikeln som det länkades till i TS! Det stod ju där att baden nu är tvungna att höja klorhalten pga trend med skitiga kalsonger i badet.
Svar på tråden Varför ha kalsonger under badbyxorna?