Inlägg från: Virriga Vera |Visa alla inlägg
  • Virriga Vera

Varför ha kalsonger under badbyxorna?

Kan någon förklara varför man har kalsonger på sig under badbyxorna, förutom snuskighetsaspekten så måste det ju kännas otroligt obehagligt eftersom de inte torkar lika fort som ett par badbyxor. Coolhetsfaktorn är ju lika med 0 eftersom det endast är töntigt och framför allt så otroligt snuskigt.

www.aftonbladet.se/nyheter/article3006536.ab

• Svar på tråden Varför ha kalsonger under badbyxorna?
  • Virriga Vera
    luspudel skrev 2008-07-31 12:39:00 följande:
    För att snygga badshorts (surfshorts) sitter långt ner med ett schysst häng, är sjukt snyggt btw, men mindre snyggt att visa halva asset...
    Hur kan det vara sjukt snyggt att visa halva röven i ett par kalsonger, som dessutom när de blir blöta ser ut som om de hade kissat på sig. Det ser vidrigt snuskigt ut och ajg tycker det är skrattretande att vuxna karlar är vill gå i ett badmode som inte går att bada i, snacka om sjukt.
  • Virriga Vera
    luspudel skrev 2008-07-31 16:34:09 följande:
    Virriga Vera skrev 2008-07-31 16:32:41 följande:
    Jag snackar inte om halva röven... jag snackar om att ungefär springan hade synts utan kalsonger :P Däremot är det inte så snyggt på vuxna karlar kanske, nej... Enligt min pojkvän är det tydligare bekvämare, men vad vet jag :P
    Men varför köper man ett par felkonstruerade badshorts? Eftersom de inte går att använda utan kalsonger så måste det ju vara fel på dem.
  • Virriga Vera

Maj Lis skrev 2008-07-31 18:34:02 följande:

klart att det går... men då får dom ju inte visa sina snygga kalsonger ju
    Och vem är intresserad av att se deras skitiga kalsonger?
  • Virriga Vera

Smultron ett skrev 2008-08-01 14:30:07 följande:

Virriga Vera skrev 2008-07-31 12:37:36 följande:
    haha, woops!!. vad pinsamt för dem.. få sitt bajs publicerat i tidningen, stackars pojkar. undrar om det blir ändring när de får höra hur äckligt det är.. hmm.
    Tror du verkligen att de kommer att ändra det när det finns tjejer som tycker det är "sjukt snyggt" med ett par blöta och skitiga kalsonger under. Som sagt det ser ju ut som om de inte kunde hålla tätt, då kalsongerna är blöta och badbyxorna har torkat, DET är sjukt och inte snyggt.
  • Virriga Vera
    luspudel skrev 2008-08-01 17:01:28 följande:
    Men jag tex. tycker _inte_ det är fräscht med smutsiga kalsonger naturligtvis! Rena ska det vara. Och det är väl bra med sån här publicitet, jag tror faktiskt inte att killar i allmänhet tänker på att det är ofräscht... Snyggt är det, om det är fräscht =)
    Hur ser du om det är fräscht eller ofräscht? För mina ögon så ser det lika töntigt ut, jag ser inte om de har bytt samma dag elelr ej.
  • Virriga Vera
    luspudel skrev 2008-08-01 18:37:09 följande:
    Virriga Vera skrev 2008-08-01 18:20:00 följande:
    Men hur kan det spela dig någon roll hur andra ser ut? Vad har du med det att göra?Nej, naturligtvis ser jag inte om det är fräscht eller inte. Men jag vet att min pojkvän har rena, och det är det viktaste tycker jag, eftersom det är han jag kan påverka =) Sen får vi väl bara hoppas att många killar ser den här artikeln!
    Men snälla, detta är ett diskussionsforum och jag diskuterar ett ämne som du svarat i. Varför tar du i så?
  • Virriga Vera
    Spegel skrev 2008-08-08 20:24:59 följande:
    Jo de flesta brukar tvätta dem, liksom de flesta killar byter sina kallingar minst en gång om dan.... Fast det är ju bara antaganden i stil med att killar brukar ha de i 4 dar....Är ni med?
    Man har på olika badanläggningar märkt att föroreningarna i vattnet har ökat samtidigt som män har börjat använda kalsonger under sina badbyxor. Det är inte speciellt svårt att räkna ut sambandet, så det är knappast ett antagande.
Svar på tråden Varför ha kalsonger under badbyxorna?