Inlägg från: Spegel |Visa alla inlägg
  • Spegel

Varför ha kalsonger under badbyxorna?

Det jag funderar över kring detta är: Hur kan kallingarna var mer nerbajsade och kissade än badshortsen eller bikinitrosan? Om folk går i sina badkläder en hel dag och utövar sina behov under dagens lopp borde det väl fastna minst lika mycket bajs i dem? eller?

• Spegel

"Det kan ju vara så enkelt som att en fis inte enbart innehåller luft, utan även partiklar"

Ja precis. Och jag menar..kom igen. Tjejer är ju lika männskliga som killar och kan ju behöva skita under en dag på badet de oxå...

Jag undrar vem som för statistik på hur vida killar har rena eller icket rena kallingar på sig.

Ett par badshorts eller en bikinitrosa som inte blivit tvättad efter ett par baddagar borde ju föra med sig minst lika mycket(om inte mer) bakterier... och även där tror jag att kvinnor kan fuska lika mycket som män....

"killar tenderar ju att ha samma kallingar i 4 dagar då de inte sniglar i dem."
    Vilken fördom...

• Spegel

Jo de flesta brukar tvätta dem, liksom de flesta killar byter sina kallingar minst en gång om dan.... Fast det är ju bara antaganden i stil med att killar brukar ha de i 4 dar....Är ni med?

• Spegel

Men även det är ju faktiskt bara antaganden...

Jag ställer mig varken för eller emot, jag vill rentvå stämpeln med "orenlighet" bara för att man har kallingar under... För enligt tråden så innebär: Kallingar under shorts= oduschad och obytt sedan flera dagar....

Svar på tråden Varför ha kalsonger under badbyxorna?