• sanna88a

duscha när det åskar

är det farligt att duscha när det åskar?

• Svar på tråden duscha när det åskar
  • Heisan

Jag brukar gå efter håret på mina armar-om det ställer sig-o jag får gåshud o om det pirrar i tinningarna-gör det det så är åskan väldigt nära.. Då drar jag ut allt.

• Myzteria26

Hihi vilken skoj förklaring

Heisan skrev 2008-07-31 21:34:47 följande:
    Jag brukar gå efter håret på mina armar-om det ställer sig-o jag får gåshud o om det pirrar i tinningarna-gör det det så är åskan väldigt nära.. Då drar jag ut allt.
  • Heisan
    Heisan skrev 2008-07-31 21:34:47 följande:
    Fast det är mindre skönt..
  • NoXigen
    Svar på #30
    Moln åskväder/urladnngar kan slå ner i marken me, alla väder kan ändras fort . Jag tycker man ska vara försiktig
  • Myzteria26

Sir yes Sir i copy that :p
    Jo dom där väderna kan allt ändras fort. Fantastiskt fenomen måste jag få säga det där med åska och blixt

• NoXigen

Här finns en fegis som sitter med java programet stormvue och kollar blixt nerslag inslag och utslag slaviskt vidminsta lilla fis om att åska e på g.
    Sen när ja märker på min lilla karta att det kommer närmare är det jag som imiterar en fiskpinne under täcket och me nosen min stackars sambos (Myzteria26) armhåla något panikig

• Heisan
    NoXigen skrev 2008-07-31 21:46:38 följande:
    Här finns en fegis som sitter med java programet stormvue och kollar blixt nerslag inslag och utslag slaviskt vidminsta lilla fis om att åska e på g.Sen när ja märker på min lilla karta att det kommer närmare är det jag som imiterar en fiskpinne under täcket och me nosen min stackars sambos (Myzteria26) armhåla något panikig
    Nämen*klappar på huvudet* Åska som är så härligt o vackert
  • NoXigen

o.o galna människa farligt och den är ute efter mig ...seriöst asså

Heisan skrev 2008-07-31 21:51:24 följande:
    Nämen*klappar på huvudet* Åska som är så härligt o vackert
  • Myzteria26

Naaj åska och blixt är sååå underbart

• Heisan
    NoXigen skrev 2008-07-31 21:53:22 följande:
    o.o galna människa farligt och den är ute efter mig ...seriöst asså
    Paranoid åskfobi-ny diagnos... Då mådde du väl extra dåligt över de två stackarna som körde fyrhjuling o tog skydd för regnet...
  • Wren

här har åskan precis dragit förbi (andra gången idag!) så jag har suttit på en filt på balkongen och beskådat det fantastiska vädret! (men det pirrar lite härligt när knallarna verkligen låter metalliska, typ som när ett propellerplan startar motorerna)

I lööv Åska!

men lite vett i huvudet har jag nog, går och drar ut alla elektriska apparater (förutom kyl och frys) så fort det börjar dundra lite lätt. Det blir verkligen en speciell känsla hemma helt utan datorer som surrar och tv-n som står på i bakgrunden. borde verkligen åska oftare

Svar på tråden duscha när det åskar