• powerpuffpinglan

Inredningstips

Någon som har några bra tips...Vi har målat lillkillens rum i nougat färg och ville hitta på något roligt på väggarna. Alltså frångå det vanligaste med bård. Vill inte heller göra schabloner runt rummet som efterlikar en bård.

Någon som är mer fantasifull än jag.

• Svar på tråden Inredningstips
  • Alec

kan du inte göra en forstorning av din son? (det krävs ju dock att du är stadig på hand och är konstnärligt lagd...) eller så tar du en svartvitbild som du skriver ut på ett ohblad, lånar en ohapparat (om du nu kan få tag i en sån) och sen målar du av det hela på väggen! blir kanonsnyggt, dock en anning omständigt att ordna allt förarbete!
    lycka till!

• vilsen

Kan du inte bara sätta upp inramade affischer. Vet att det låter B-igt och tråkigt, men det beror ju lite på vilka och hur du sätter dem. Det har visat sig att vår lilltjej gillar Monét tex .... Fiiiiiina färger!

Kanske kunde man sätta dem på en sådan höjd att han precis inte når dem förrän han blivit så stor att han antingen kan låta bli att ta ner dem eller man vill göra om rummet?

• fru bengtsson

Vår dotter har ljusbeige färg på sina väggar. Längst ner har vi schablonmålat giraffer, ståendes i grupper om två, tre eller fyra. (det ser alltså ut som att de står på listen) Jättefint och lite annorlunda motför en vanlig bård tycker vi!

• pooh76

I min sons lekrum har jag ritat hela gänget nalle pooh på ena väggen...

• tjoo

www.bonti.se sen trycker du på inredning o sen på.... tapeter.. längst ner finns de nått som heter wallies! sånna ska ja köpa till storings rum när vi flyttar!

• Glimmerfall

Sicken kanonbra tråd! Vi ska också börja måla om i sonens rum och jag går väl i samma tankar. Men vi var mest villrådiga om vilken färg vi skulle ha på väggarna. Nougat låter superfint.

fru bengtsson Har du inte bilder på det? *söker inspiration*

• tjoo

hehe vi ska göra ljusblått/mörkblått randigt på ena väggen.. dom andra ska va ljusblå.. på ena väggen ska de va ett STORT DIF märke... o så de självlysande walliesarena i taket

Svar på tråden Inredningstips