Varför blir jag inte gravid!?
*Dricker kaffe*
Haft en bra helg?
Usch låter som rena oinan
*Dricker kaffe*
Haft en bra helg?
Usch låter som rena oinan
Chanel: Bara jobbat! Sjätte helgen nu på raken så denna lö och sö ska jag minsann vara ledig.
Jobbade till 13 30 idag och de hade mage att ringa och fråga om jag kunde gå tillbaka till jobbet hela kvällen för det var sådan kris.
Jo och Cella säger alltid ja va? Nej denna gång blev det nej, hade precis hämtat Roxy och C visste inte när han skulle komma hem.
Alltid kris med folk
Amen jag missade en hel sida med snack ju
Min man är också lugn, det kommer, som om han är övertygad! Och nu får jag ibland spader av att vi ska vänta ett år och då menar han på att det är ju bestämt och tiden går så fort.
Den viktigaste är hon och så pekar han på gummis... sant.
Men ibland kan även han bli ledsen, han vet att felet ligger hos honom, han kan bli osäker på om jag verkligen vill stanna och på hur manlig han är.
Jag tolkar inte hans spermier med hans manlighet, detta är ju något vi går igenom inte bara han.
Men oftast så tar han det med ro...övertygad om att det kommer.
Förresten hon som jag jobbade med igår som försökt i tio månader har redan fått utredning efter sex månader för henne och mannen. Undra varför de gjorde det så fort, jo hon låg på dem tills de gav med sig.
Snäll tjej men lite irriterad blev jag, gillar inte om man överdriver och små ljuger för att man inte kan vänta.
Visst tio månader är långt när man är i denna sits men och man sörjer och väntar men...ja...ni förstår? Tränga sig före för att undersökas är inte riktigt rätt.
Morning...
Okej? Grattis
Sovit gott?
Försöker boka en tid hos min läkare men det är inte så lätt när man inte kommer fram
Yes!
Fick tag på sköterskan och min läkare är ju helt hopplös (Lång historia) men det finns en neurolog till som kommer hit en gång i veckan och hjälper till och jag ska få byta till honom och träffa honom nästa vecka!
Wow!
Det betyder att jag kan börja så smått med medicinändring och förbereda mig inför IVF
www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi&artnr=B2115-1r
Finns massa hokuspokus som sägs hjälpa. Jag har provat bisolvon och rosenrot. För de som lyckas med sådana preparat tror jag stenhårt på att de hade lyckats den månaden iaf.