• Prisssan

Varför blir jag inte gravid!?

Frun: den har jag aldrig hört talas om. Låter gott iaf.

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Prisssan

tack, jag började ju igen för två år sedan så jag har ju slutat. Gick bara upp sex kilo och ner de efter ett par månader iegn så jag misströstar inte!
    Det är ju min förberedelse inför IVF.

BrittFia skrev 2008-08-12 11:26:43 följande:
    Att sluta röka är inte lätt. Min man gjorde det tillslut med nikotinplåster efter 2 misslyckade försök. Visst gick han upp, han började småäta men gick ner det igen inom ett år.Lycka till Cellisen!
  • Prisssan

Om ett år typ..*Suckar* Men tiden går fort! *Peppar mig själv*

Star light skrev 2008-08-12 11:47:04 följande:
    Cellisen: när blir IVFen?
  • Prisssan

Vi har inte satt upp oss i kön, vi kommer gå privat när det är dags. Måste bara fixa mina mediciner först då jag har epilepsi som inte alltid fungerar så bra.
    Måste helt få min läkare att förstå att dessa mediciner jag går på kan jag inte vara gravid med och jag måste byta helt.
    Det tar väl ett halvtår när vi kommit igång. Sen har det gått så pass lång tid så kan vi lika bra spara ihop resten av summan med.

Så hinner vi gifta oss innan

Star light skrev 2008-08-12 12:41:06 följande:
    hur lång var kön? eller har ni precis satt upp er?
  • Prisssan

Jag vill gärna ha ett vår bröllop, maj april tycker jag låter jättemysigt. Jag vill inte ha något stort tjohej utan en mysig familjär tillställning och alla kan ta med sina barn.

Tack för grattis

Fru HH skrev 2008-08-12 15:12:58 följande:
    Åh underbart med bröllop! Grattis!! När blir det av??
  • Prisssan

Låter helt perfekt

Min vän fick sin son imorse kl 7 fick jag precis reda på. Kul sammanträffande

Fru HH skrev 2008-08-13 10:19:37 följande:
    Cellisen: Låter som en bra bröllopsplan När vi gifte oss var det bara de närmsta o festen hade vi i min pappas trädgård. Vi var väl 25 pers eller nåt. God mat o alla hjälptes åt. Alldeles perfekt!! Nu har min vän fått sin son, det gick undan. Fick ett MMS o hon såg så pigg o lycklig ut o han var helt bedårande söt o skrynklig *rörd till tårar* 
  • Prisssan

Coolt
    Min vän hade gått nio dagar över tiden så det var väl dags för henne

• Prisssan

Dricker man så mkt under en detox Det är ju jättemkt, akta så att ni inte kissar ut massa viktiga salter och mineraler ur kroppenKyss

mary k skrev 2008-08-13 17:16:01 följande:
    detoxen e jätte jobbig.saknar mina nikotintuggumi,mitt kaffe mina chips mina kolhydrater har huvudvärk hela tidendricker mkt citronvatten nästan 4 liter om dandricker MYCKET grönt te.e så slut i huvudet å kroppen å detta är bara dag 3!!! BARA 11 dar kvar!!!!!!!!!!!!!!
  • Prisssan

Shit, det dagliga behovet är ju två liter och då räknas vätska från mat n där. Akta bara så att du inte blir dålig, det kan gå riktigt illa om man kissar ut för mkt.

mary k skrev 2008-08-14 16:18:41 följande:
    ja man ska helst dricka 3 liter BARA vatten om dan å sen annan vätska räknas inte in i dom 2 liternakonstigt nog kissa rjag inte så mkt faktiskt.e bara enormt trött å har ett jäkla humör!! stackars min man å dotter,,ush.å d hjälpte ju inte mitt humör att vara på ikea idag,när vi köpte en massa saker å kommer ut å ska gå med den jäkla vagnen som alltid vill dra på ett håll,börjar d ÖSA ner,asså verkligen ÖSA som en dusch!!jag kändes som en popcorn som skulle explodera när som helst
  • Prisssan

*Dricker kaffe*

Vi har inte heller sex som ett måste, efter åtta år har vi jättebra sexliv och jag vägrar förstöra det för att vi inte blir gravida.
    Om vi missar ÄL för att vi är trötta, sjuka- eller vad, då får det vara så. Innan förförde jag honom till varje pris men det blir inget kul.

Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?