Varför blir jag inte gravid!?
Frun: den har jag aldrig hört talas om. Låter gott iaf.
Frun: den har jag aldrig hört talas om. Låter gott iaf.
tack, jag började ju igen för två år sedan så jag har ju slutat. Gick bara upp sex kilo och ner de efter ett par månader iegn så jag misströstar inte!
Det är ju min förberedelse inför IVF.
Om ett år typ..*Suckar* Men tiden går fort! *Peppar mig själv*
Vi har inte satt upp oss i kön, vi kommer gå privat när det är dags. Måste bara fixa mina mediciner först då jag har epilepsi som inte alltid fungerar så bra.
Måste helt få min läkare att förstå att dessa mediciner jag går på kan jag inte vara gravid med och jag måste byta helt.
Det tar väl ett halvtår när vi kommit igång. Sen har det gått så pass lång tid så kan vi lika bra spara ihop resten av summan med.
Så hinner vi gifta oss innan
Jag vill gärna ha ett vår bröllop, maj april tycker jag låter jättemysigt. Jag vill inte ha något stort tjohej utan en mysig familjär tillställning och alla kan ta med sina barn.
Tack för grattis
Låter helt perfekt
Min vän fick sin son imorse kl 7 fick jag precis reda på. Kul sammanträffande
Coolt
Min vän hade gått nio dagar över tiden så det var väl dags för henne
Dricker man så mkt under en detox Det är ju jättemkt, akta så att ni inte kissar ut massa viktiga salter och mineraler ur kroppen
Shit, det dagliga behovet är ju två liter och då räknas vätska från mat n där. Akta bara så att du inte blir dålig, det kan gå riktigt illa om man kissar ut för mkt.
*Dricker kaffe*
Vi har inte heller sex som ett måste, efter åtta år har vi jättebra sexliv och jag vägrar förstöra det för att vi inte blir gravida.
Om vi missar ÄL för att vi är trötta, sjuka- eller vad, då får det vara så. Innan förförde jag honom till varje pris men det blir inget kul.