• Nalle Majan

Varför blir jag inte gravid!?

Jag är så ledsen. Efter ett års försök nu har det fortfarande inte blivit ett syskon. Jag har varit gravid innan så jag kan få barn. Men denna gång? Kanske inte?

Behöver pepping och stöd samt vad ska jag göra? Fler som är/har varit i samma sits?

Provat varannandag + rosenrot och vitaminer.

• Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?
  • Prisssan

Åh Grattis Erika! Vad kul

Annars mår jag bra, känner inte så mkt ännu mer än positivt att lite av den depp som jag får av Keppran håller på att försvinna. Tar bort sista keppran ikväll.
    Är lite nervös för jag ska tydligen inte ta någon lamictal (Lamotrigin) ikväll utan bara ta bort keppran.

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Erika89

Tack

Va skönt! skönt att du inte mår sämre iaf!
    Oj! :O Ska du bara ta tegr. ikväll då? :O

Prisssan skrev 2008-10-01 10:27:44 följande:
    Åh Grattis Erika! Vad kul Annars mår jag bra, känner inte så mkt ännu mer än positivt att lite av den depp som jag får av Keppran håller på att försvinna. Tar bort sista keppran ikväll.Är lite nervös för jag ska tydligen inte ta någon lamictal (Lamotrigin) ikväll utan bara ta bort keppran.
    längtan...
  • mary k

jag stör mig på att ha molvärk å skit om man inte ens har äl!!!
    varför ska d va nödvändigt liksom?!
    så nu ska man ha d såhär fram till mensen nästa vecka,,SKOOOj

• Prisssan

Erika: Jaa det verkar såFundersam Jag försökte ringa medicinmot. för att få reda på om jag har rätt för mig men de har ju bara teletider.

• Prisssan

Erika: 9-10 *Suck* Såå typiskt men jag är ledig imorgon och kanske går det jättebra. Jag har ju känt att det är tegretolen som får mig anfallsfri och att keppran bara ger mig extra biverkningar utan att göra nytta.
    Jag tar ju aldrig extra keppra under dagen.

• Erika89

aha, okej. ja men då kanske det går bra iaf? *hoppas hoppas*

Prisssan skrev 2008-10-01 10:43:31 följande:
    Erika: 9-10 *Suck* Såå typiskt men jag är ledig imorgon och kanske går det jättebra. Jag har ju känt att det är tegretolen som får mig anfallsfri och att keppran bara ger mig extra biverkningar utan att göra nytta.Jag tar ju aldrig extra keppra under dagen.
    längtan...
  • Prisssan

Erika: Ja, jag hoppas det. Jag har bra inställning men naturligtvis är det ju normalt om jag reagerar. Kan ju ringa medicin imorgon och kolla.
    Men jag förstår inte varför man inte kan ta en lamotrigin? Det gör jag ju på morgonen när jag inte har keppra mer.

• Erika89

Cell: Ja, precis. och det är ju bra att man vet att man kan reagera på det men att det ändå kan bli bättre sen!
    Jag förstår inte heller det :S

längtan...
Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?