• Nalle Majan

Varför blir jag inte gravid!?

Jag är så ledsen. Efter ett års försök nu har det fortfarande inte blivit ett syskon. Jag har varit gravid innan så jag kan få barn. Men denna gång? Kanske inte?

Behöver pepping och stöd samt vad ska jag göra? Fler som är/har varit i samma sits?

Provat varannandag + rosenrot och vitaminer.

• Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?
  • Prisssan

Morron..inatt har jag sovit gott, men hela dagen igår och redan nu på morgonen, har jag haft anfall- från och till i perioder.
    *Skakar på huvudet*

Erika: Tänk så, att du har testat mkt tidigt, mkt kan ju gå snett spec när det är så tidigt och man kan inte kolla hjärtat förrän i v6- det är osäkert.

Men du är gravid, du är inte med mf!
    Ta dagen som den kommer, prata med andra gravida om din rädsla, men gå inte runt och var rädd hela tiden. Du går ju miste om din grav!
    Wow, du är gravid..liksom...

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Erika89

skönt att du sovit gott men va jobbigt med anfallen =/

Ja precis. idag blöder jag ännu mer, rent blod, iaf nu på morgonen (och inatt). Ingen smärta bara en känning i tjejmagen.. typ lite molande.
    Jag ska köpa test idag och kolla om strecken blir svagare.

Tack för ditt stöd, det betyder mycket!

Prisssan skrev 2008-10-03 06:27:18 följande:
    Morron..inatt har jag sovit gott, men hela dagen igår och redan nu på morgonen, har jag haft anfall- från och till i perioder.*Skakar på huvudet*Erika: Tänk så, att du har testat mkt tidigt, mkt kan ju gå snett spec när det är så tidigt och man kan inte kolla hjärtat förrän i v6- det är osäkert.Men du är gravid, du är inte med mf!Ta dagen som den kommer, prata med andra gravida om din rädsla, men gå inte runt och var rädd hela tiden. Du går ju miste om din grav!Wow, du är gravid..liksom...
    längtan...
  • Erika89

det är ju ingen inne här på dagarna längre *boooring*

Jag har testat ett till nu, och det blev lika starkt, jag lägger in det på gallerit när ni är inne.

längtan...
  • hejhå

hej får man va med här??? Jag blir inte gravid någon gång =(

• Erika89

hej hej.
    Hur länge har ni försökt?

hejhå skrev 2008-10-03 11:21:34 följande:
    hej får man va med här??? Jag blir inte gravid någon gång =(
    längtan...
  • hejhå
    Erika89 skrev 2008-10-03 11:37:09 följande:
    hej hej. Hur länge har ni försökt?
    Ja vi har snart varit ihop i 3 år, så ca 2 år kanske...
    Men jag har PCO-s så det tar tid för oss =(

Men min sambo vill så gärna ha barn, och självklart jag med..
  • Erika89

usch då =/
    Tråkigt!

All lycka till er.

hejhå skrev 2008-10-03 11:45:27 följande:
    Ja vi har snart varit ihop i 3 år, så ca 2 år kanske... Men jag har PCO-s så det tar tid för oss =( Men min sambo vill så gärna ha barn, och självklart jag med..
    längtan...
  • hejhå
    Erika89 skrev 2008-10-03 11:56:24 följande:
    usch då =/Tråkigt!All lycka till er.
    Tack =)
  • Prisssan

Erika: Jag har jobbat många mornar denna vecka och idag var jag och mannen och köpte födelsedagspresenter till gummis. Hon fyller ju sju på tors!

Måste strax kila igen, elak jag är

Välkommen hejhå, dig känner jag igen sen min förra tråd som sakta dog ut eftersom alla plussade.

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Erika89

jaha okej ^^
    Grattis till henne

Jag lägger in er i min adressbok och så lägger jag upp bilden så bara ni kan se

Om det är någon jag missat att lägga till sen så säg till så får jag skämmas lite! =)

Prisssan skrev 2008-10-03 12:38:13 följande:
    Erika: Jag har jobbat många mornar denna vecka och idag var jag och mannen och köpte födelsedagspresenter till gummis. Hon fyller ju sju på tors!Måste strax kila igen, elak jag är Välkommen hejhå, dig känner jag igen sen min förra tråd som sakta dog ut eftersom alla plussade.
    längtan...
Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?