• SimonsTilda

    2 Månader sen han lämnade meij, 1 månad sen skrapning.Äre mensen som spökar nu ?

    Den 4 Juni, föddes Hope.Han led av anencefali. Som alla kanske redan har läst i mina andra inlägg.. Exakt en månad senare, ville läkarna ÄNTLIGEN göra en skrapning .. Alltså,den 4 Juli gjorde jag en skrapning. Idag, 1Augusti, kom de en liten klump, sen små droppar blod, till o från. HAr väldigt ont i magen [ precis som mina mensvärkar brukar va .. ] , kan de va mensen som spökar ? Va tror ni ? Tacksamför svar

  • Svar på tråden 2 Månader sen han lämnade meij, 1 månad sen skrapning.Äre mensen som spökar nu ?
  • Mizz Turko

    Usch, läste precis om hur allt gått till. Hoppas du får den hjälp du behöver. Det är inte lätt att genomgå ett sådant ingrepp.

    Sen för att svara på din fråga, så tror jag definitivt att det är din mens som håller på att komma igång.

    Lycka till i framtiden.


    Frukta inte en klok fiende, frukta en dum vän.
  • SimonsTilda
    Svar på #1
    Näedu,de va nog de värsta jag varit mäe om,faktiskt .. Usch .. Ja,fårverkligen hoppas att det är de..
  • mumsfillibabba

    Jag beklagar verkligen er sorg!
    Jag kan ju bara föreställa mig hur jobbigt ni har det just nu och framöver.

    Stor kram till er.

  • MansonDust

    Ja det kan säkert vara mensen som är på gång. Den första kan vara skum & inte som den brukar, kroppen börjar komma igång igen.

  • SimonsTilda
    Svar på #4
    Okej. För de kmr typ lite då o då .. Kan va de va att den börjar kma igång ? Eller att den bara luras lite ?
  • MansonDust
    SimonsTilda skrev 2008-08-01 21:49:12 följande:
    Svar på #4Okej. För de kmr typ lite då o då .. Kan va de va att den börjar kma igång ? Eller att den bara luras lite ?
    Så var det för mig. Den höll på så där smått då & då i ca 1 dygn, sen kom det mer som en vanlig mens.
  • SimonsTilda
    Svar på #6
    Okej, tack för att du svarade . Ingen som haft något riktigt bra svar innan. Får väl hoppas att de kmr en mens snart då .. :) Så man kan bli gravid igen o kma på fötterna o börja le .
Svar på tråden 2 Månader sen han lämnade meij, 1 månad sen skrapning.Äre mensen som spökar nu ?