Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

hjärtklaffsbyte

Hej!
    Min man ska in på OP om 2 månader, han ska byta ut en hjärtklaff som bråkar lite.
    Är det någon som varit med om en sån operation? Skulle vilja veta lite hur patienten mår efteråt o så..

• Svar på tråden hjärtklaffsbyte
  • Anonym (orolig)

Mm, har förstått att man kan gå in via ljumsken, men nu ska dom ta det via bröstkorgen. Hur mådde dottern efteråt? när var hon på benen igen? Visst, det är stor skillnad på barn o vuxna, men kanske finns vissa likheter iallafall.
    Mannen min blir sjukskriven åtminstone i 3 månader har dom sagt, o jag underar hur han kommer må då, är det bara sängläge den första månaden kanske?

• Anonym (orolig)

tack för hjälpen trollmammis!
    Nu klarnade mycket, han blir på sjukhuset i 3 veckor, så jag tror det går bra, han får all hjälp han behöver där och sen finns jag där hemma. Hur långe håller nedstämdheten i sig, på ett ungefär?

• Anonym (orolig)

fniss! Jag tror att jag är den som är mest nervös över operationen.Jag kommer vara ett vrak av oro de veckorna han ligger på sjukhus o jag itne är där med honom. magnus tar det med ro o säger att det ordnar sig, vilket jag egentligen vet att det gör, men men..

Svar på tråden hjärtklaffsbyte