Ia´s Stockholms morsor babblar vidare
Vi har tack och lov klarat oss ifrån allt för stora bakslag på dagis. S trivs bra...tror jag...men hon är extremt trött när jag hämtar henne och storasyster. Vi går oftast bara hem och hon vill mest sitta i mitt knä med nappen och mysa. Blir ledsen bara jag sätter ner henne så det är liiite svårt att fixa middan.
Jag är avis på dig 06mamma som kan cykla till jobbet. Jag tar ju bilen och köar mig igenom E4an och tunneln
Men snart, 6 veckor kvar, så flyttar kontoret till Solna och då ska jag försöka cykla och promenera. Blir en hel del uppförsbackar för mig oxå då!
Äntligen fredag! Det är så seeegt på jobbet. Min handledare är borta på säljutbildning för andra dagen i rad så jag vet inte vad jag ska ta mig för. Har massor av frågor hur jag ska gå till väga med olika projekt. Suck!! Nåja, det är ju inte mitt fel att han är inte är här och handleder mig så det är väl bara att avvakta till måndag och ta nya tag då.
Nu ska jag kolla prognosen för helgens väder. Om det blir uppehåll åker vi nog till landet, annars stannar vi i stan. Jag har massor av småfix att göra men känns som att jag aldrig får något gjort när maken och barnen är hemma. Måste nog bli mer effektiv. Hur är det med er andra, hinner ni sy gardiner, rama in kort, baka kakor och vika barnens kläder???