Ia´s Stockholms morsor babblar vidare
Irmis: Grattis på födelsedagen

I morse vaknade jag av att jag tänkte...e det torsdag eller fredag? Näe de e onsdag
Sååå det känns jättetungt att gå upp o ta sig till jobbet, förkylningen hänger i med, känner lite i halsen. Sonen kom hem i går o sa att han hade ont i halsen med.
När Leia somnat i går så låg hon o hostade, när jag kom in till henne när jag skulle gå o lägga mig såg jag att hpn hade kräkts
stackarn...så trött att hon inte brydde sig...
06mamma: Lycka till på allergikliniken, Leia har fortfarande "bara" atopiskt exem" inga allergier.
kråkan: Hur mår R i dag, e han sjuk?
froggel: Ställer samma fråga som kråkan, vad vill du jobba med? Skönt att lämnandet går bra på dagis
Grrrrrr, har druckit en kopp kaffe o e inte det minsta sugen på o jobba...skulle hellre ligga hemma o läsa en bok o kolla på tv. Tar en kopp till
Ha det gott!
Kul, har kikat på era bloggar, har startat en jag med, men känner jag mig rätt kommer det att bli svårt att hålla den uppdaterad.
Måste fixa lite foton o så.
Jag har ONT i HALSEN, dök upp bara så där för en halvtimme sedan...
O jag e på väg hem snart, har så ont i halsen o ingen tackar en ju för att man e här o jobbar trots att man e dålig. Lika bra o vara hemma nu o kurera sig, på måndag e det kurs hela dagen o då måste jag vara frisk.
Ooooo Leia hade somnat på dagis i dag. Först var hon ledsen, men sedan när hon fått sin kossa o kudde o fröken la sig bredvid så somnade hon efter en 5-10 min. ![]()
Miss I: Lycka till
Jag e hemma med halsont o förkylning, sov som en stock i natt o gick just upp...
Känner hur bacillerna tagit över hela min kropp. Faaasiken oxå. Typiskt nu när det e helg.
Jag hade i alla fall tur att min sambo e så gullig. Leia vaknade vid 06.00 o ville inte somna om o han gick upp med henne trots att han jobbat i natt. Puss på honom.
I dag ska jag följa med o hämta Leia på dagis
Ska bli jättekul. Har ju bara varit där o tittat innan vi bestämde oss för det dagiset.
Trevlig helg allihopa
Skönt att höra att jag inte e ensam ![]()