• Anonym (Deep...)

Långt ner i halsen!!!

Jag har märkt att jag kan ta sambons kuk rätt långt ner i halsen vid avsugning. Borde vara samma teknik som svärdslukare.

På något vis tänder jag som fan på det.

• Svar på tråden Långt ner i halsen!!!
  • BigDaddy

Deep: Du är en riktigt duktig kvinna. Kan man göra som Valk sa så sätter jag en guldstjärna rätt mellan ögonen under själva behandlingen. Jag ser till att ha ett ark med dem på nattduksbordet.

• Anonym (Deep...)
    BigDaddy skrev 2008-08-05 16:20:43 följande:
    Deep: Du är en riktigt duktig kvinna. Kan man göra som Valk sa så sätter jag en guldstjärna rätt mellan ögonen under själva behandlingen. Jag ser till att ha ett ark med dem på nattduksbordet.
    Jag fick lite sura mail en annan gång jag nämde om min färdighet så därför är jag anonym nu.
    Det var kvinnor som tyckte att jag förnedrade mig själv vilket INTE är sant. Att kunna bestämma så mycket över sin mans njutning tänder mig så otroligt mkt och han gör detsamma för mig. Sexlivet har blivit mkt bättre sen jag testade min nya färdighet på honom
  • bara lilla jag

hehe fast köra deep throat är ju inte så svårt egentligen.. Få koll på kräk reflexerna är nåt man kan lära sig.. det har jag gjort.. Det handlar egentligen bara om att slappna av långt bak liksom.. Svårare än så är det inte.. Min personliga favorit är dock heather brooke.. Hon är grym :D

• L J K

valkyriah---> Du är faan frän ,

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Valkyriah
    .
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • MiamiVice THE Slyna

Gratulerar!

Anonym (Deep...) skrev 2008-08-04 21:31:01 följande:
    Jag har märkt att jag kan ta sambons kuk rätt långt ner i halsen vid avsugning. Borde vara samma teknik som svärdslukare.På något vis tänder jag som fan på det.
    Slampa on a mission...
  • BigDaddy
    Svar på #12
    Jag tycker du gör helt rätt i att överlämna förnedrandet åt din man istället.

Heather Brooke rules. En sådan önskan att vara till lags och ge tillfredställelse ser man sällan på film. Ett föredöme för er sly..eh jag menar er kvinnor där ute!
  • Pysselgalningen

Min sambo blir som galen när han får hålla kvar mitt huvud när jag får kräkreflex.

Vadå lida av lite maktgalenhet
    Funkar dock bra för oss för annars rycker jag tillbaka och blir därmed inte "tränad" heller för att kunna klara av mer.

• Anonym (Deep...)
    Pysselgalningen skrev 2008-08-05 23:51:50 följande:
    Min sambo blir som galen när han får hålla kvar mitt huvud när jag får kräkreflex. Vadå lida av lite maktgalenhet Funkar dock bra för oss för annars rycker jag tillbaka och blir därmed inte "tränad" heller för att kunna klara av mer.
    Haha. Kanske mannen din tänder på kräksex men inte vill erkänna det
Svar på tråden Långt ner i halsen!!!