• Anonym (Deep...)

Långt ner i halsen!!!

Jag har märkt att jag kan ta sambons kuk rätt långt ner i halsen vid avsugning. Borde vara samma teknik som svärdslukare.

På något vis tänder jag som fan på det.

• Svar på tråden Långt ner i halsen!!!
  • Anonym (Jag oxå)

Blev fel :D
    Jag kan också ta min mans kuk långt ner i halsen och gissa om det är populärt! Jag tänder nått vansinnigt på att se att han njuter när jag suger honom och han blir toktänd han med och jisses vad bra sex vi har!

• Kimma72
    Pysselgalningen skrev 2008-08-05 23:51:50 följande:
    Min sambo blir som galen när han får hålla kvar mitt huvud när jag får kräkreflex. Vadå lida av lite maktgalenhet Funkar dock bra för oss för annars rycker jag tillbaka och blir därmed inte "tränad" heller för att kunna klara av mer.
    Det låter lite spännandesnacka om dubbla känslor när klökningarna kommer
  • Pysselgalningen

Anonym (Deep...) skrev 2008-08-06 08:10:15 följande:

Haha. Kanske mannen din tänder på kräksex men inte vill erkänna det
    Njä, inte direkt, båda två är anti kräkningar
    Kräkreflexen blir ju mest direkt vid en punkt och håller man bara huvudet still så går det över. Därav att han brukar hålla fast mitt huvud när den gränsen kommer.
    Dock så gillar jag inte att reflexen sätter igång igen när man drar ut den
  • Pysselgalningen
    Kimma72 skrev 2008-08-06 09:59:39 följande:
    Det låter lite spännandesnacka om dubbla känslor när klökningarna kommer
    Jadu, samtidigt som man verkligen vill klara av mer och mer så brukar det komma en tår eller två av ren skräck.
    Framförallt med tanke på att jag är på smällen, har känsligare reflex då och lider av kräkfobi
  • Kimma72
    Pysselgalningen skrev 2008-08-06 10:23:05 följande:
    Jadu, samtidigt som man verkligen vill klara av mer och mer så brukar det komma en tår eller två av ren skräck.Framförallt med tanke på att jag är på smällen, har känsligare reflex då och lider av kräkfobi
    Förståeligt. Undrar om jag skulel fixa att bli fasthållen så. Får väl prova nångång
  • Pysselgalningen
    Kimma72 skrev 2008-08-06 10:38:40 följande:
    Förståeligt. Undrar om jag skulel fixa att bli fasthållen så. Får väl prova nångång
    Jadu är man ug så är det rätt så tändande samtidigt
  • Kimma72
    Pysselgalningen skrev 2008-08-06 11:15:31 följande:
    Jadu är man ug så är det rätt så tändande samtidigt
    Jo det var det som kittlade lite
  • Pysselgalningen
    Kimma72 skrev 2008-08-06 11:16:07 följande:
    Jo det var det som kittlade lite
    hehehe
  • L J K

Så hur lärman sig att ha den LÅNGT ner i halsen då för jag får kväljningar ganska lätt.....

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
Svar på tråden Långt ner i halsen!!!