Inlägg från: nilla 1972 |Visa alla inlägg
  • nilla 1972

Varför behöver jag "byta liv" så ofta, vad är felet på mig??

p´åminner lite om mig bytt bostad lflera ggr. bott längst i 5 år på ett ställe , längsta anställningen hitills 3 år då har jag sagt upp mig istället för att bli fast anställd.
    nu har jag haft turen att hittat en lägenhet som jag trivs i och bra jobb som jag trivs med. ändå sitter4 husletar takterna i.. fast domnärmaste 4 åren så är läget perfekt där jag bor. alltid velat ha hus, men inte kunnat köpa nu när det går så har jag kommit på va skönt å bekvämt jag har det. jag är singel 36 år.
    tror du p´å stjärntecken osv menar riktigt ställda horoskop. på mig stämmer det i alla fall bra, testa kan va skönt å vet vem man e.jag tror nog att du hittar din plats också, men även om man trivs osv är jag för nyfiken på andra sidan vill inte fastna helt nån stans. lucka till följ ditt hjärta men tänk till lite extra om du äa väldigt flexibel.

• nilla 1972

för ekonomin är det flaxiga livet inte så bra.
    jag började plugga i våras 1 termin kvar. jag som alltid hoppat av men jag trivs skitbra.

• nilla 1972

gav mig f-n på att fixa det, en syrra o en kompis som stöttade mig. pratade med klasskompisarna om det fått stöd där också.
    jag har också ätit citalopr. men slutade för 1 år sedan dom gjprde ingen nytta till slut och nu mår jag bra nästan jämt, svackor har väl alla men innan var det var o varannan dag..
    e.som skolan bara var på 1 år och för att få en utbildning och bättre lön så sporrade det mig.jag är en ganska säker persson men i vissa lägen kan jag bli att känna mig väldigt osäker det är då jag behöver hjälp, tyvärr är jag bra på att dölja dom sidorna för andra så det gäller att va ärlig mot sig själv hela tiden. ta en vecka i taget och är det en vecka som är lite jobig så släpper det så småningom.
    man känner sig jävligt nöjd med sig sj'älv när man klarat av något.lycka till kör på med mål i sikte

Svar på tråden Varför behöver jag "byta liv" så ofta, vad är felet på mig??