Inlägg från: sarismaris |Visa alla inlägg
  • sarismaris

Rabattkodstråden - del 2!

Hej! Undrar en sak bara: tänkte beställa från Halens och använda en av rabattkoderna jag hittade i denna fina tråd Glad
    Men vart skriver man in koden?? Har kommit till steg 3 av 4 i kassan, och inte hittat nån ruta för koden än.. Törs inte gå till sista steget, för det borde väl va den slutgiltiga bekräftelsen?

Nån som vet??

Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    Bassekatt: du menade väl inte att du hade fått in både babyrabatten och "över 200"-rabatten på samma order? För det går väl inte va...?? Vore ju himla bra i så fall, för jag tänkte just beställa en del bebiskläder därifrån!
  • sarismaris

På Lindex webbshop menade jag alltså.

• sarismaris

Jaha, va bra! Fast iofs så var det kanske den koden till babyrabatten 30% som jag använde härisist... Då kanske det inte går ändå då...? Jaja, får prova!

• sarismaris

Vill bara tipsa om att det verkar gå att utnyttja 50% rabatten på H&M mer än en gång i sitt eget namn! Jag gjorde en beställning häromdan med den rabatten. Nu la jag en ny beställning med samma kod igen, och det verkar gå. Har dok inte slutfört eftersom jag inte riktigt kan bestämma mej... Men som sagt; det verkar funka å använda den två gånger i sitt eget namn!

• sarismaris

Nä, de hade redan skickat det första.. Det hade nog inte gått att använda samma rabattkod två gånger på samma beställning ändå.
    Däremot så har jag använt både 25% och babyrabatt 50% på samma order. Då gjorde jag en beställning med 25 % först. Sen när den va slutförd så la jag till ett par babybyxor oh skrev in babyrabattkoden, så det kom på samma beställning. Och det funkade!

• sarismaris

Kanske funkar det att köra den metoden å få in alla rabatterna?? Om man hela tiden lägger till ny vara med en kod... Glad

• sarismaris

Undrar en sak ang Lindex-rabatten, 25% på ett helt köp: kan man använda BÅDE kupongen i butik och sen koden på nätet?? Eller går det bara med en av delarna??

• sarismaris

Solstrålen80: Kanonbra! Tänkte beställa online, men vill gärna kolla på ytterkläder när jag väl kommer till butiken. Vore ju så tråkigt om de då säger att -nää, den här rabatten är redan förbrukad! eller nåt.. Men då ska det alltså funka! Då lir det nog shopping här!!

• sarismaris

Line80: jag fick också klubbkort från Åhlens igår, men ingen rabattkupong! Borde väl komma snart då..

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!