Rabattkodstråden - del 2!
Lite "tjat" om Lindexrabatter igen: går det inte att använda både "50 kr vid köp över 200 kr" och "25% rabatt på hela köpet" samtidigt i webbshoppen? Vill inte funka när jag försöker..
Nån annan som testat och lyckats??
Lite "tjat" om Lindexrabatter igen: går det inte att använda både "50 kr vid köp över 200 kr" och "25% rabatt på hela köpet" samtidigt i webbshoppen? Vill inte funka när jag försöker..
Nån annan som testat och lyckats??
Nån här som vet hur Kavat är i storlekarna jämfört med Skopunkten?? Min tjej har ganska nyss börjat med storlek 25 i skor från Skopunkten. Ska man ta 25 på vinterskor från Kavat, eller ska man dra till med 26....?? Blev ju lite sugen nu när det tydligen gick å få halva priset från Ellos 
Jag har köpt de flesta av skorna till min stora tjej (som blir 3 år i nov) på Skopunkten. Mätte hennes fötter igår, och de är ganska precis 15 cm. Hon har ett par gummistövlar (märke Lejon) därifrån i stl 24 (16,3 cm) och ett par gympaskor (märke Marmelata) i stl 25 (16,9 cm) som hon använder nu, och båda passar bra.
Hoppas det kan va till nån hjälp...
Fick en liten "folder" från KappAhl, där står det att det gäller dam, herr och barn.. Så baby borde ju ingå! Fast det brukar ju alltid gälla alla byxor utom mjukisar, tights, utebyxor. Men det stod inget om det..
Jag kan inte heller kombinera de rabatterna! Skriver jag i 50 kr först å sen 25 % så försvinner 50 kr och det blir bara 25 %-rabatten kvar.. Jag har aldrig använt 50 kr-rabatten förut heller. Tråkigt! Hade tänkt "komma undan" det mesta av exp.avg..
Men drar dom kortet på Lindex..? Man får ju inga poäng eller nåt, om man har vanligt clubkort utan betaltjänst på väl? Har för mej att jag bara behövt visa upp kortet vid såna rabatter/erbjudanden. Å då kan det ju inte registreras eller så..
Glömde: gäller tom 30/6-09 på ord. priser i stl 50-92