Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Rabattkodstråden - del 2!

Kan till tillägga att

EXTRAFILM har tom 080831 även två för en på almanackor! =)

• ÖNadja
    Smultronhjärta skrev 2008-08-25 08:03:03 följande:
    Är det någon kod som mam måste ha då?
    Tur att du frågade!

Extrafilm

2 för 1 almanackor, Ange erbjudandekod: almanacka08 , i Varukorgen
    tom 080831

25% rabatt på vit & magisk mugg & sparbössor, Ange rabattkod: kaffe08 , i varukorgen. tom. 080907

2 för 1 fotoalbum, 13 sidor. ord pris fr 109 kr/st, Ingen rabatt kod. Tom 080831

Perfekt till alla julklappar! =)
  • ÖNadja
    Tessa76 skrev 2008-08-25 17:04:48 följande:
    Är det någon som har en rabattkupong på Libero?? Den jag hade tidigre gick ut för några dagar sedan..
    har aldrig provat med liberos kuponger, men dom brukar fungera ett tag till..testa! =)
  • ÖNadja
    skytten06 skrev 2008-08-25 21:43:41 följande:
    Jag skulle använda en av de där lindex kupongerna idag (20% på valfritt barnplagg) men fick inte göra det för att jag köpte ett plagg på rea. Får man verkligen inte använda den då? Blev lite ställd i affären när hon sa att de inte funkar.
    [/citat]
    Rmamma skrev 2008-08-25 18:26:14 följande:
    [citat]
    Beställde kläder från H&M igår. Använde 10% på allt rabatten och den fungerade bra. Men jag tänkte köpa ett babyplagg för 50% rabatten, men den fungerade inte..., de sa att jag inte kom upp i den summan som behövdes. Tänkte köpa 2-pack pyjamas som kostade 149 kr. Behövde man handla babykläder för en större summa för att få rabatten??? Köpte visserligen pyjamasarna ändå...
    Jag tror inte att du kan använda båda rabatterna samtidigt..det är nog antingen eller som gäller.
  • ÖNadja

ja va då så dålig på att kopiera hela listan, nån annan kanske kan göra det och tillägga:

EXTRAFILM 25% rabatt på digitala sortimentet gäller tom 21/9-08 en gång per kund. kod: september

• ÖNadja
    lugnåsbo skrev 2008-09-07 13:43:48 följande:
    Går det att kombinera rabatter på extrafilm? någon som vet?
    Jag har nyligen beställt almanackor (2 för 1) och fotoalbum (halva priset) på samma beställning. Jag ringde dit och frågade om det var okej och om jag skulle åka på två fraktkostnader, men inte det.

Fick alltså utnyttja två erbjudanden på samma beställning! =)
  • ÖNadja
    lugnåsbo skrev 2008-09-07 13:43:48 följande:
    Går det att kombinera rabatter på extrafilm? någon som vet?
    du förresten, dom har ju 25 % på hela digitala sortimentet nu! =)
  • ÖNadja

Gå med i Åhlens BARN klubb så får du inom en vecka (?) en rabattkupong i brevlådan med 20% rabatt på ett helt barnklädes köp! + 5000 poäng på kortet!

Registrera senast 1 oktober!

• ÖNadja

EXTRAFILM 25% rabatt på hela digitala sortimentet. Kod: september tom 21/9

• ÖNadja

H&M
    1. kompensationsrabatt 50:-
    kod: 1304
    (OBS!!! finns dom som använt kompensationskoder vid flertal tillfällen och då fått erinran från HM så tänk på det.....även om ni själva gör som ni vill )

2. tom ?
    50% babyrabatt på valfritt plagg stl 50-86
    Kod: 8119

3. 25% rabatt på valfri vara tom 11/9 2008.
    Kod 8168

Vad menas med kompensationsrabatt?

& hur mycket måste man handla för för att kunna använda 25%?

Jag har provat handla nu och även lagt in 50% rabatten, efter att den är dragen har ja handlat för över 1000 kr och ändå säger den att varuvärdet är för lågt för att använda 25%?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!