Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Rabattkodstråden - del 2!

Kollageförstoring för 0 kr!
    ========================================================================

Vad sägs om att förvandla dina favoritbilder till en snygg
    kollageförstoring på professionellt kvalitetspapper för 0 kr?

Dessutom (utöver detta) så får du framkalla 30 st färgkort för 0 kr!

Erbjudandet gäller dock endast t.o.m. 28 september, 2008!

Varsågod!

Du hittar erbjudandet här:

www.GratisSaker.nu/kollage/

• ÖNadja
    charmmiss skrev 2008-09-16 11:50:58 följande:
    nu har jag beställt från lindex, väntar på två paket. Ni vet väl att 25% rabatten även gäller på outlet varorna.kan rekommendera den här klänningen, den är ursöt, köpte en i strl 86 och en i 92, den röda varianten kan vara fin till jul.www.lindex.com/se/Products/Product.aspx...
    det hade ja ingen aning om! nu måste ja genast in å kika.
    Klänningen va ju jätte söt! synd bara att grabben klär bättre i byxa och tröja. =)
  • ÖNadja

hmm..ja.. jag har då mailat coop och frågat om rabatterna så vi får väl se om jag får nåt svar, delar med mej av det i sånna fall! =)

• ÖNadja

kan ju bara dela med mej:
    har frågat lindex varför jag inte får nån rabattcheck hemskickad och det beror på att jag inte handlat där nog mycket. =) Man måste dra kortet fler gånger är 2 iaf. =)

• ÖNadja
    Mimmi69 skrev 2008-09-17 19:58:12 följande:
    Grrrr!!Som nybliven Lindex-medlem gav jag mig iväg idag och handlade för första gången med mitt nya kort (och en 50 kronors rabatt). Kommer hem och har fått från Lindex 25 % på allt!!! Har handlat för nästan 500 idag så det känns surt. Kan man vara så fräck att man lämnar tillbaka sakerna och köper om dem?
    absolut! tittar du tidigare i tråden så är det fler som gjort det!
    Jag skulle inte tveka! =)
  • ÖNadja
    Nirnaeth skrev 2008-09-20 10:29:43 följande:
    Jag tyckte det var fint, dock gav jag bort det etftersom jag ville ha det vita jag beställde samtidigt. Men jag hade absolut använt det själv om jag inte vore besatt av vitt just nu
    Vet du vilket överkast det är som ingår? kan man beställa det vita till reducerat pris?
  • ÖNadja
    Nirnaeth skrev 2008-09-20 14:35:26 följande:
    Det är ett brunt som ingår, jag beställde mitt vita för 50% och fick det bruna med på köpet.
    kan du beskriva det lite mer ingående..? =) kanske artikel nr, ord pris och liknande. Skriv en GB till mej, annars räknas det väl som reklam... (!)
  • ÖNadja
    Hejpådig skrev 2008-09-21 11:33:58 följande:
    hör inte hemma här, men hur hade ni gjort gällande ellos, kavatvinterkängorna. dottern har stl 21 nu, lite för stora, ska jag köpa stl 22 på kavaten då? hon komemr ju inte ha dom nästan förens jan/feb och det är ju ett tag dit...
    min son har storlek 21 på sina skor nu (kavat) dom är lite stora och vi ska köpa storlek 22 på Kuoma vinterskorna (har hört att dom är stora i storleken). =)
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!