• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • TinaLi

Jag har lyckats blivit dubbelregistrerad på Libero, så idag fick jag:
    2 kuponger med 25 kr rabatt vid köp av 1 psket blöjor
    2 kuponger med 50 kr rabatt vid köp av 2 paket böjor
    2 kuponger med 10 kr rabatt vid köp av engångshaklappar/engångs-skötunderlägg

• apelsinens mamma
    TinaLi skrev 2008-09-15 13:25:25 följande:
    Jag har lyckats blivit dubbelregistrerad på Libero, så idag fick jag: 2 kuponger med 25 kr rabatt vid köp av 1 psket blöjor2 kuponger med 50 kr rabatt vid köp av 2 paket böjor2 kuponger med 10 kr rabatt vid köp av engångshaklappar/engångs-skötunderlägg
    OBS.
    25 kr´s gäller bara newborn och mini. (i alla fall mina kuponger)
  • VitaRosen

Va det får inte ens jag och jag har tvillingar!!!

Jag har lyckats blivit dubbelregistrerad på Libero, så idag fick jag: 2 kuponger med 25 kr rabatt vid köp av 1 psket blöjor2 kuponger med 50 kr rabatt vid köp av 2 paket böjor2 kuponger med 10 kr rabatt vid köp av engångshaklappar/engångs-skötunderlägg
  • CharmingGirl
    Jag fick inte riktigt samma:

1 st 30 kr rabatt på Libero Up&Go.
    1 st 50 kr rabatt vid köp av två valfria paket.
    1 st 10 kr rabatt på haklappar eller engångsunderlägg.
  • maggan75
    CharmingGirl skrev 2008-09-15 13:47:05 följande:
    Jag fick inte riktigt samma:1 st 30 kr rabatt på Libero Up&Go.1 st 50 kr rabatt vid köp av två valfria paket.1 st 10 kr rabatt på haklappar eller engångsunderlägg.
    Jag fick samma som du
  • azzu

Hej,

hoppar in här och skriver lite. Gillar är tråd jättmycket och har använt rabbatkoder ett par gånger och det har funkat

jag har oxå fått dubbla kuponger från libero, men det beror på att i det ena fallet är adresskälla: SPAR och i det andra så är det LIBERO.
    Har fått hem:
    2 kuponger med 30 kr rabatt vid köp av 1 psket Libero Up&Go.
    2 kuponger med 50 kr rabatt vid köp av 2 paket valfri Libero blöjor.
    2 kuponger med 10 kr rabatt vid köp av engångshaklappar/engångs-skötunderlägg.

• Daniels brud
    Constelacion skrev 2008-09-15 09:10:03 följande:
    den rukar komma runt den 15;e Tänkte om ngn fått mail från lindex... (själv får jag aldrig ngt på mail av dem fast jag har skrivit in mailadress osv.. )
    Samma här! Jag fattar inte att det är så många som aldrig får deras mail...inte bara jag då
  • Fru Indosaurie
    vad är det för slutdatum? vi köpte blöjor idag Fundersam
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • azzu

På mina kuponger står det 31 oktober 2008 som slutdatum.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!