• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Frozt

varför vill inte nya lindex koden funka för?

• charmmiss

nu har jag beställt från lindex, väntar på två paket. Ni vet väl att 25% rabatten även gäller på outlet varorna.

kan rekommendera den här klänningen, den är ursöt, köpte en i strl 86 och en i 92, den röda varianten kan vara fin till jul.

www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=2358584&prodid=1446286&parentid=0&color=1042820&NewView=true

• ÖNadja
    charmmiss skrev 2008-09-16 11:50:58 följande:
    nu har jag beställt från lindex, väntar på två paket. Ni vet väl att 25% rabatten även gäller på outlet varorna.kan rekommendera den här klänningen, den är ursöt, köpte en i strl 86 och en i 92, den röda varianten kan vara fin till jul.www.lindex.com/se/Products/Product.aspx...
    det hade ja ingen aning om! nu måste ja genast in å kika.
    Klänningen va ju jätte söt! synd bara att grabben klär bättre i byxa och tröja. =)
  • Jenna82

men rå...nya lindex koden funkar inte för mig heller ELLER sambon..då jag nu registrerade honom..

(¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • J esssica

Ni som fått hem rabattkuponger fick ni hem nån 30% kupong oxå?

• Jenna82

hur kommer det sig att det bara funkar för vissa??

för mig står det bara "promo kod ej registrerad" eller nåt liknande...gahh.
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • jessiik
    Jenna82 skrev 2008-09-16 12:58:39 följande:
    hur kommer det sig att det bara funkar för vissa??
    för mig står det bara "promo kod ej registrerad" eller nåt liknande...gahh.
    för mig fungerade det, hann få ett parröda velour också fast i en st förstort... men men...
  • charmmiss
    ÖNadja skrev 2008-09-16 12:18:27 följande:
    det hade ja ingen aning om! nu måste ja genast in å kika.Klänningen va ju jätte söt! synd bara att grabben klär bättre i byxa och tröja. =)
    haha, ja tur är väl att han gördet, annars hade det varit illa

även i butiken ska 25% gälla på rea varor och t3b2
  • lillamye

för alla er som går i tanken på att köpa en didriksonsoverall i vinter så finns vissa storlekar kvar på rea ¨på www.trollungar.se
    el finns oxså på sian lillamiraklet.se
    ange kod solros så får ni 20%

älskar mina små prinsessor
  • cirkuspuman

Lindex koden funkar inte för mig heller jag som för en gångs skull skulle köpa lite till mig själv
    Kom precis hem och har handlat på Lindex till barnen men det ska jag gå tillbaka med och byta så snart jag får hem min rabatt HOPPAS nu att jag får en 25% rabatt oxå *s*

mammanmia.blogg.se ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!