• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Kayn

Extrafilm

Har för mig att man skulle ange kod:radio så fick man 30 bilder, porto tillkommer säkert

• Mary Cherry

När man beställer från fuji MÅSTE man gå via rabattlänken annars får man betala ordinarie pris, de är totalt ofexibla och kan inte ge en rabatten i efterhand. Jag bojkottar dem nuförtiden.

• oOrosamarängerOo
    8143 och  8135 funkar båda två och ger 10% rabatt på hm, går dock inte att kombinera dessa två utan då dras rabatten bara på den ena!
  • MakkaPakka

HM ger 50 % babyrabatt på valfritt plagg stl 50-86: kod 8119

• Diia
    MakkaPakka skrev 2008-08-13 13:01:33 följande:
    HM ger 50 % babyrabatt på valfritt plagg stl 50-86: kod 8119
    Tack tack! Beställde precis en jättefin overall till vår kommande lill* bebis!!
  • Snorky
    Mary Cherry skrev 2008-08-13 11:45:30 följande:
    När man beställer från fuji MÅSTE man gå via rabattlänken annars får man betala ordinarie pris, de är totalt ofexibla och kan inte ge en rabatten i efterhand. Jag bojkottar dem nuförtiden.
    men de är väldigt luriga... de har andra priser på extrabilderna utöver de här 100 st om man beställer fler, än om man beställer de enskilt. Iofs blir det ju ny frakt om man gör två beställningar. Jag mailade och frågade varför de hade olika priser, men det fick jag aldrig nåt svar på!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Liten familj

Om man beställer 100 bilder gratis på fuji, så gäller det endast formatet x11. Eftersom jag så flitigt sätter in alla kort i album, så är de alldeles för stora...:(

• Hallontårta

Men det finns ju album för digitalkort.

Liten familj skrev 2008-08-13 13:26:39 följande:

Om man beställer 100 bilder gratis på fuji, så gäller det endast formatet x11. Eftersom jag så flitigt sätter in alla kort i album, så är de alldeles för stora...:(
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!