• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • themajan

Ok men det finns ju en som ger 50% på en vara oxå

• Kayn

Tvillingmamman - står högst upp

SOm jag skrev så läste jag bara tio sidor bakåt i tiden och samlade ihop det som fanns där, sen skrev jag oxå att ni gärna får fylla på det jag missat/datum etc Tanken med denna var bara att samla ihop lite för jag tyckte det var så utspritt nu mot hur det var i förra tråden

• Stormis
    Kayn skrev 2008-08-14 21:28:54 följande:
    Tvillingmamman - står högst upp SOm jag skrev så läste jag bara tio sidor bakåt i tiden och samlade ihop det som fanns där, sen skrev jag oxå att ni gärna får fylla på det jag missat/datum etc Tanken med denna var bara att samla ihop lite för jag tyckte det var så utspritt nu mot hur det var i förra tråden
    Bästa du! Superbra jobbat. Jag tackar å allas vägnar!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!