Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Men det kanske funkar ändå, jag är ju mamma även på dagen?

sorba skrev 2008-09-02 09:07:57 följande:
    Gäller ju bara förskolor och dagmammor!!!
  • Hallontårta

Nu vet jag inte hur Lindex har, men på KappAhl har man ju 30 dagar öppet köp. Så kommer en kupong kan man använda den efteråt (om inte plagget är använt då antar jag, men vet inte). Jag glömde min kupong förut och då sa de åt mig, på KappAhl) att komma tillbaka senare och registrera den. Det är schysst!

Malin med Tim skrev 2008-09-02 09:21:34 följande:

Jag hittar bara saker på Lindex när kupongerna gått ut, sen vågar jag inte vänta att handla till nästa kupong
  • Hallontårta

Betalar du med faktura går postförskottskostnaden bort. Men jag gillar inte heller Ellos av den orsaken.

lyckligmamma skrev 2008-09-02 15:55:07 följande:
    ja jag tror de ska vara bra. jag tänkte beställa o ge bort men det var så himla dyr frakt med postförskott så jag struntade i det
  • Hallontårta

Nu har jag en petig kille bredvid mig, han tyckte det fick räcka med det inlägget. Tänkte säga att något av erbjudandena ovan bjuder på fraktkostnaden om jag inte minns fel?

• Hallontårta

Är inte LC08006 en felaktig kod från rabattkod.se?

Fru Indosaurie skrev 2008-09-04 23:37:24 följande:

dessa funkade igår även på strl 92LINDEX*Rabatt: C08006 (30% rabatt på ett valfritt babyplagg)*Rabatt: K10450 (50:- Rabatt vid köp över 200 *Rabatt: LC08006 (30% rabatt på ett valfritt babyplagg)*Rabatt: LC08313 (30% rabatt på ett valfritt barnplagg)
    Ni som lägger in nya rabattkoder i tråden (t.ex. länken till KappAhl) snälla uppdatera rabattlistan istället!
  • Hallontårta

Någon som har möjlighet att uppdatera rabattlistan? Den ligger långt bak igen nu. Jag kan inte, sitter inte vid min egen dator och har en lillfis som ropar på mig.

• Hallontårta

Nu fungerar inte länkarna som är långa i rabattlistan.

Ingen som vet om Fujidirekt kommit med några nya kampanjkoder?

• Hallontårta

KappAhls också?

Blindness skrev 2008-09-13 13:27:37 följande:
    Länkarna funkar för mig
    karmasus: Dem har jag redan utnyttjat.
  • Hallontårta

Men åååååhhhhh...Lindex har ju knappt något kvar i stl 80 på webben. Alla fina långärmade bodysarna är ju slut. De har inte något bra utbud på webben, lite synd tycker jag!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!