Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Fick ett sms från KappAhl som ger 25% på valfri vara och 50:- rabatt på en barnbyxa (stod ingen stl). Man måste ju ta bort sms:et efter att man använt det. Så kom jag på att man faktiskt kan vidarebefodra sms:et till sig själv, döpa sitt nummer till KappAhl och vips har man ett nytt sms från KappAhl. (Om man nu vill göra så)

• Hallontårta

LINDEX (brukar komma nya rabattkoder/kuponger runt den 15:e)
    1. tom 081031
    30% på valfritt babyplagg
    kod: C08006

2. tom ?
    50 kr rabatt vid köp över 200 kr i Lindex Shop Online.
    Kod : E30150

KAPPAHL
    1. 25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160
    (ska nog bara funka en gång men ibland slinker samma mobilnr genom ett par gånger)

2. (tryck inte upp den flera gånger för man kan bara trycka upp den en gång så spara ner den första gången du tryckt upp den, dvs högerklicka och ta spara)
    www.kappahl.se/erbjudanden-kappahl/kuponger/25procent.cfm

H&M
    1. kompensationsrabatt 50:-
    koder: 1304 och 7889 och 1825
    (OBS!!! finns dom som använt kompensationskoder vid flertal tillfällen och då fått erinran från HM så tänk på det.....även om ni själva gör som ni vill )

HALÉNS
    tom ?
    100:- Rabatt vid order över 200:-
    rabattkod 1175

Ellos & Josefssons (giltig att blanda från dom företagen)
    1. T.o.m ?
    70 % på utvalda varor hos Josefssons.
    rabattkod: 576186

LaRedoute
    1.tom 080921
    100 kr rabatt vid ny beställning på minst 200 kr ur vår/sommarkatalog till ord priser, kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden
    rabattkod: 81410 eller 81411 (sista gäller vid 200 kr efter dragen rabatt stod det)

2. tom 080921
    Ange kod 81652 och få 40% på din favorit och få 25% på resten av din beställning.

3. tom 080921
    Ange kod 81240 och få 50% på din favorit och 10% på resten av din order, kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

Jotex
    1. 50% på varfri artikel. rabattkod 1833

FujiDirekt
    1. 100 bilder gratis, 29 kr i porto tillkommer
    Gäller endast en gång/hushåll
    www.fuji.se/sol
    www.fujidirekt.se/asp/_campaign/hundra/

Libero
    1. 50 kr rabatt vid köp av två liberopaket (tom. 080810)
    www.smartaboutyou.com/libero/111727/Libero_Rabattkupong.pdf

Semper

Köp 12 marburkar från semper och få 30kr rabatt
    barn.semper.se/sv/content/vaelj-12-favoriter-30-kronor-rabatt

CDON
    1. Fri frakt, ange kod TDbe4Qj

ALLMÄNT
    www.rabattkod.se

www.kidsbutik.se/kidsbutik/
    ange kod SOLA så får ni 30% rabatt på alla barnkläder..

Glocalnet, gratis startpaket och 25 kr att ringa för
    www.gratis.se/nyheter/visa.php

OBS!!!
    När inlägget kopieras måste ALLA långa länkar (tex lindex o kappahl) klistras in på nytt, annars funkar inte länkarna. Ni måste trycka upp länken o klistra in på nytt hela adressen...

• Hallontårta

Det har jag inte tänkt på tidigare.

lyckligmamma skrev 2008-08-08 08:35:40 följande:
    hehe så brukar jag göra
    Ellie
  • Hallontårta

Jo de tittar.

iAnnaMaria skrev 2008-08-08 13:59:37 följande:
    Svar på #27Men dom märker ju inte om man inte raderar det. ;)
  • Hallontårta

Nej, 25% kommer ju hela tiden. Men denna gång var det 50:- på en barnbyxa också (stod ingen stl). För mig som köpter stl 80 var det intressant eftersom det på skyltarna i butiken står från stl 86.

ThereseK skrev 2008-08-09 10:48:09 följande:
    Ang. kappahl-sms.. På ett ställe fick jag radera sms.et men hon kikde inte omjag gjorde det utan sa bara till mig, påen annan butik sa inte ens han i kassan nåt..Konstigt..Men så mycket 25% rabatt som de alltid har så spelar d väl ingen roll heller..e jua lltid nåt sms eller kupong tycker jag..
  • Hallontårta

Sida 3.

Tina83 skrev 2008-08-10 07:17:32 följande:
    har inte varit på nätet på länge, så jag vet inte i vilken lista
    [/citat]

Nej, det står ju KappAhl.
    PetraDeliu skrev 2008-08-09 22:05:20 följande:
    [citat]
    smart!!så det syns ingen skillnad på de då??
  • Hallontårta

Det står:
    "Bli först med KappAhls nya mode! 25% förhandsrabatt på valfri vara tom. 9/8. Inför skolstarten ger vi nu 50kr rabatt på barnbyxor. Ej i komb med andra rabatter."

Det tolkar jag som att 25% gällde till den 9:e men 50kr är fram till skolstart? Det står ju inget datum till den.

Mysbyxor borde väl också gälla...det är ju byxor och de är till ett barn.

Snorky skrev 2008-08-10 11:43:31 följande:
    fast nu har väl sms-erbjudandet iofs gått ut väl? var väl tom den 9:e? så det är ju skitsamma.
  • Hallontårta

Har det inte kvar, men jag skrev i ett inlägg tidigare vad det stod exakt.

Det står ju barnbyxa...jag frågade en expedit (eftersom det på skyltarna står från stl 86) om jag fick handla mindre byxor också eftersom det inte står något i sms:et och det gick bra! Va fasen det är ju bara att säga "det står inför skolstart och min unge går med mysbyxor i skolan!" om de ifrågasätter haha Fast det borde de inte göra, det står inget i sms:et om specifika byxor.

Nu har jag skrivit byxa/byxor flera gånger....vilken knepigt ord egentligen!

solstrålen80 skrev 2008-08-11 09:53:20 följande:
    har någon provat 50kr rabatt på mysbyxor på kappahl??jag radera smset...trode de bara gällde till 9/8...men måste man vissa smset?kan någon skriva exakt vad det stod eller skicka smset till mig??
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!